Mijn TV serie OTP’s en ships

OTP voluit: One True Pairing, of te wel je favoriete combinatie van personages in een fandom. En shippen, heel graag willen dat bepaalde personages samen komen. Dus ja stelletjes waar ik ontzettend van hou of waarvan ik heel graag wil dat het gaat gebeuren. Dus ja dit zijn mijn faves!

Afbeeldingsresultaat voor kara mon el gif

Kara & Mon-El – Supergirl
Most recent ship / OTP, maar wat ben ik dol op Kara en Mon-El. Ze zijn gewoon zo schattig en hilarisch samen. En Karamel. Hun Shipnaam is Karamel. Kom op! Nee Kara en Mon-El zijn eigenlijk heel erg verschillend, maar Mon-El is door Kara echt een beter persoon geworden. Deze twee aliens zijn voor elkaar gemaakt lijkt het wel. Ik wil dan ook niet denken aan de season 2 finale, want wat daar gebeurde brook mijn hart.

Afbeeldingsresultaat voor delena gif first

Damon & Elena – The Vampire Diaries
Een classic op dit lijstje, maar kan zeker niet ontbreken. Ik zal altijd een Delena fan blijven. We hebben er destijds 3 volle seizoenen op moeten wachten en wat was dat het waard. De opbouw van deze relatie maakt hem zo sterk. Damon die zijn goede kanten laat zien omdat Elena dat in hem naar boven brengt en Elena die daardoor door krijgt welke gevoelens ze precies voor Damon heeft.

Afbeeldingsresultaat voor Bellarke gif hug

Clarke & Bellamy – The 100
Ik ship deze twee zo erg! In de laatste paar afleveringen van seizoen 4 dacht ik eindelijk dat ze iets van gevoelens aan elkaar zouden laten zien, maar nee. Clarke en Bellamy konden elkaar eerst niet uit staan, maar door alle omstandigheden geven ze nu echt om elkaar. Nou hebben ze beide door de seizoenen heen ontzettend domme keuzes gemaakt, toch geven ze elkaar niet op. De chemistry is gewoon niet te houden en ik hoop dat we op z’n minst ooit een zoen gaan zien!

Afbeeldingsresultaat voor captain swan gif

Emma & Hook – Once Upon a Time
Ook deze twee hebben een lange weg gehad, maar hebben elkaar daar in gevonden. Ook Hook is door Emma een beter persoon geworden. Volgens mij val ik in een patroon hier… Maar anyway. Emma heeft het ook niet makkelijk gehad en het duurde een lange tijd voordat ze Hook naar binnen liet. Ze hebben het heel rustig aan gedaan en dat maakte voor een ontzettende opbouw. Ik ben in elk geval blij dat ze nu hun Happy Ever After (of Happy Beginning šŸ˜‰ ) hebben.

Afbeeldingsresultaat voor klaroline

Klaus & Caroline – The Vampire Diaries / The Originals
Ja ik hoop nog steeds dat dit echt gaat gebeuren. De chemistry tussen deze twee is echt niet normaal. Dat Klaus om Caroline geeft is overduidelijk maar hij kan zichzelf niet veranderen om aan de wensen van Caroline te voldoen. Nadat Klaus zijn eigen spin-off kreeg, was de hoop op Klaroline verdwenen. Twee verschillende series is denk ik de grootste reden dat ze nooit echt een stelletje zijn geworden. Maar goed the Originals loopt nog dus ik blijf hopen!.

Dit zijn op het moment mijn grootste ships uit tv-series!

X Renate

Bron gif’s: Karamel, Delena, Bellarke, Captain Swan, Klaroline

Laat een reactie achter

