Van de laatste tijd #8

De recentelijke favorieten / bezigheden hebben zich de laatste tijd weer flink opgespaard. Dus ja wat doe ik dan? Juist, een nieuwe blogpost in deze rubriek schrijven! Dus laten we snel doorgaan!

SAM_2362.JPG

Winged Eyeliner
Ik ben weer eens heel laat met een ontdekking, namelijk winged eyeliner. Natuurlijk wist ik wel wat het was, maar ik had nooit de behoefte het te dragen. Tot een paar weken terug. Ik wilde het toch weer eens proberen. Dus dat deed ik et voila! Ik vond het effect met mascara zo mooi, dat ik het nu wel regelmatig draag. Ik moet wel nog even oefenen om het snel en perfect voor elkaar te krijgen, maar oefening baart kunst!

 

Orphan Black:
Ik had al veel goede verhalen gehoord over deze serie, maar pas sinds een maandje kijk ik het. En wow het is inderdaad heel erg goed. De serie is echt super spannend en heel goed gemaakt. Tatiana Maslany weet alle verschillende klonen zo goed neer te zetten. Je vergeet gewoon echt dat zij ze allemaal speelt. Ik ben nu net bij seizoen 3, ik doe het lekker rustig aan zo dat ik er echt van kan genieten.

SAM_2350.JPG

Verzameldrang:
Ja verzameldrang. Ik lijdt er aan. Zie hier dus ook boeken die ik heb verzameld. De eerste 3 boeken uit The Selection, ik wilde ze toch graag fysiek hebben en toen ze afgeprijsd waren sloeg ik mijn slag. Daarnaast zie je The Assassins Blade, het prequel boek van de Throne of Glass serie wat ik al had. Maar nu heb ik ook het tweede deel Crown of Midnight. Ook deze serie wil ik toch heel graag compleet maken, omdat ik zo van de boeken hou. Ik hou mij ogen open voor wat goedkopere prijzen om alle delen te kopen!

Divide – Ed Sheeran
Uhm ja, wie is er geen fan van Ed Sheerans nieuwe album? Nou ik in ieder geval wel! Ik ben al fan van Ed sinds + en Divide heeft me zekere niet teleurgesteld. Het is zo divers en ik vind het heerlijk. Het doet nu toch wel wat meer dat ik begin april niet naar het concert ga. Maar ja dat is mijn eigen schuld (ik heb niet eens geprobeerd kaartjes te krijgen). Mijn favoriete nummers? Hearts Don’t Break Around Here, Barcelona, Perfect en Happier.

 

SAM_2348.JPG

Kettingen:
Ik ben zoo verliefd op deze twee kettingen. Links zie je het symbool van de Angelic Rune en rechts Tessa’s Clockwork Angel. Beide uit de shadowhunter wereld. De Angelic Rune is een rune die alle shadowhunters dragen. Tessa’s Clockwork Angel is een namaak van de ketting die Tessa zelf draagt in The Infernal Devices. Het leukste vind ik als iemand het herkend en er iets over zegt!

Beauty and the Beast
Dit is echt weer zo’n moment dat ik heeeeeel graag zou willen dat ik in Amerika leefde. Daar is de film al uit. Ik wil zo graag naar deze film toe, maar wij moeten nog een week wachten tot hij in de bioscoop is. En pas een week daarna kan ik waarschijnlijk pas. Al mijn aanbevelingen op YouTube staat vol met beauty and the beast gerelateerde video’s, zo veel heb ik er dus al van bekeken. Ook de soundtrack is al te beluisteren. Aan de ene kant wil ik elke video zien en alles beluisteren, maar aan de andere kant wil ik ook niet mezelf te veel spoileren en nog wat dingen verborgen houden. Dus nu staat het nummer ‘Belle’ uit de nieuwe soundtrack op repeat.

X Renate

 

 

Laat een reactie achter

