20 random facts about me

Iedereen heeft zo zijn rare gewoontes of unieke eigenschappen. Ik dus ook. Vandaag geef ik jullie een kijkje naar een aantal feitjes over mij, om jullie weer eens wat meer over mezelf te vertellen. Dus laten we snel beginnen!

1. Ik heb een geheime stash aan chocolade letters verborgen in mijn kamer. Momenteel bestaat deze uit nog 9 letters melk chocolade, my fave! Perks van jarig zijn in november (en zelf inslaan om tot aan september / oktober te overleven).

2. Ik heb deze stash alleen zo goed opgeborgen dat ik soms ook vergeet dat die bestaat en in augustus nog steeds een hoop over heb, whoops.

3. Ik luister nog steeds regelmatig muziek uit de serie Glee. Zowel de serie als de nummers blijven bij mij nog lang favoriet!

4. Ik kan echt niet zonder horloge om de deur uit. De dagen dat ik hem vergeet zijn echt kwelling. Ik wil weten hoe laat het is!

5. Ik snap echt niet hoe meiden altijd met los haar rond lopen. Ik kan dat gewoon niet. Dan valt het voor mijn gezicht, waait het buiten alle kanten op en is het helemaal geklit als ik thuis kom. Echt super irritant, vind ik zelf.

6. Ik ben een ontzettende lurker. Oftewel ik lees en kijk heel veel online dingen maar reageer echt nooit.

7. Ik heb een lichte verslaving aan geruite blousjes. Elke keer als ik in een kledingwinkel een ruitjesblouse zie dan moet ik toch gewoon even kijken en vaak gaat die ook mee naar huis.

8. Ik ben op meer dan 50 kanalen geabonneerd op youtube

9. Ik ben het type persoon dat heel zuinig is met een favoriet iets omdat ik niet wil dat het op gaat. Dat is zo met make-up, eten, maar ook series (na bijna twee jaar ben ik nog steeds niet klaar met How I Met Your Mother, puur omdat ik niet wil dat het ophoudt).

10. Ik ben geboren met te grote kleine tenen. Links heb ik zeg maar 1,5 kleine teen en rechts 1,25 kleine teen. Hierdoor zitten schoenen dus vaak te strak om mijn voet heen en krijg ik last bij mijn kleine tenen!

11. Ik zou nooit kunnen emigreren omdat ik niet zonder Nederlands eten kan zoals bijvoorbeeld frikandellen en chocoladeletters.

12. Bijna in elk boek wat ik lees is er wel iets wat ik niet snap, puur omdat ik bepaalde dingen te snel / niet geconcentreerd lees en daardoor niet in me op neem wat er staat. Dit is echt super frustrerend!

13. Ik heb nog nooit van mijn leven gevlogen.

14. Ik heb best wel veel make-up, maar de meeste dagen ga ik gewoon met alleen mascara en highlighter op de deur uit.

15. Als ik een nieuwe serie heb ontdekt en er verslaafd aan ben, probeer ik altijd mijn vrienden over te halen deze serie ook te gaan kijken (mits ze hem nog niet gezien hebben). Tot nu toe ben ik daar elke keer weer in geslaagd!

16. Ik heb echt een hekel aan het dragen van een riem. Liever mijn broek op standje half 7 dan dat ik een riem om moet. Ik draag hem alleen als anders mijn broek tot op mijn enkels ligt.

17. Ik hou er van om mijn muziek keihard te zetten en met volle borst mee te zingen bleren (als ik alleen thuis ben).

18. Ik vind het verschrikkelijk om mijn haar te wassen. Het is echt super dik en ik sta dan minimaal 20 minuten onder de douche. Ook droogt het voor geen meter (als ik het om 11.00u in de ochtend was is het met een beetje geluk aan het einde van de dag droog). Op de dag dat ik het was is het ook super pluizig en 3x zo groot. Pas een dag later zit het weer. Gelukkig wordt mijn haar niet snel vet en hoef ik het ook niet zo vaak te wassen.

19. Ik heb geen beugel gehad en gelukkig is / was dat ook niet nodig. Ik voel me best wel blessed met mijn gebit!

20. Ik heb een redelijk korte spanningsboog. Dit merk ik vooral bij films. Na een tijdje kan ik mijn aandacht er niet meer bijhouden en wil ik gewoon even een break. Bij series heb ik hier ook last van als het niet interessant genoeg is.

En dat was het alweer!

X Renate

 

Laat een reactie achter

