All the new music

Woow, dat moment dat artiesten waar je al jaren naar luistert onverwachts met nieuwe muziek komen! Makes me very happy. Nou moet er nog wel veel van muziek echt uit komen. Maar gewoon het vooruitzicht op nieuwe muziek van favoriete artiesten ❤ Dus vandaag wilde ik het even hebben over alles wat er aan zit te komen.

In mijn most anticipated release van 2017 noemde ik Ed Sheeran en Lea Michele al even, maar wie kwam er vorige week ineens compleet onverwacht met een nieuwe single? Ja Katy Perry. In 2013 kwam haar laatste album Prism uit en dus was ik dol gelukkig om in 2017 eindelijk nieuwe muziek van haar te zien! Afgelopen zomer kwam wel Rise uit, een liedje speciaal voor de Olympische Spelen, maar dat is toch heel anders dan een echt nieuwe single.

En wat ben ik verliefd op Chained to the Rhythm. Ik vind het echt een heerlijk nummer en vind het helemaal niet erg dat het al sinds hij uitkwam constant in mijn hoofd zit. Ik ben alleen niet echt een single persoon. Leuk en aardig, maar ik wil gewoon een album met meerdere liedjes. Singles zet ik uit mezelf gewoon amper op, maar een album daarentegen wel. Ook de singles van Ed Sheeran heb ik zelf ook nog nauwelijks gedraaid. Ik wacht nog wel even een maandje tot Divide verschijnt en dan komt Ed ook veel uit mijn speakers.

Dat was ook muziek die compleet uit de lucht viel en waar ik erg gelukkig van werd. Ik was ook super blij toe ik zag dat hij maar liefst 2 shows in de Ziggo Dome zou geven. Zijn concert in 2014 blijft het beste concert waar ik ben geweest. Dus ja ik was ontzettend enthousiast, tot ik de prijzen zag. Dat was even een flink verschil. Staanplaatsen voor 71.50 in plaats van 39.60 wat ik er in 2014 voor uitgaf. Dat is ook de reden dat ik niet heb geprobeerd om tickets te krijgen. Op het moment vind ik het helemaal niet zo heel erg, maar misschien dat ik dat gevoel op 3 en 4 april wel zal hebben.

Maar daar tegen over staat dat Noah Guthrie in April naar Nederland komt! En daarboven op brengt hij ook eindelijk een nieuw album uit met originele muziek uit. Dat is dus het 3e album waar in ontzettend naar uit kijk. Als je goed zoekt kan je alvast 3 liedjes beluisteren. Of ik het net zo goed ga vinden als Among the Wildest Things dat weet ik nog niet. Maar dat concertkaartje ga ik wel bemachtigen! En ik ben ook heel erg benieuwd naar de rest van The Valley, zijn album wat in maart zal verschijnen.

En dan het nieuwe album van Lea Michele. Inmiddels is bekend dat het Places gaat heten, maar een release date is er nog steeds niet. Er zijn wel wat titles van de liedjes bekend geweest, omdat ze die heeft gezongen op 3 concerten waar vast een preview was. Maar met titels kan ik nog niet zoveel. Ik zou gewoon heel graag wat willen horen (en dan niet als opname van het concert door een telefoon).

Dus ja nieuwe muziek in 2017. Ik word er blij van, want een keer in de zoveel tijd ben ik toe aan iets nieuws. Nog even geduld en dan komt het eraan!

X Renate

Laat een reactie achter

