Mijn 10 most anticipated releases van 2017

Meest geanticipeerde uitkomsten? Nee dat klinkt echt niet. Dus vandaar most anticipated releases. Er komen een hoop toffe dingen uit in 2017, maar dit zijn de gene waar ik super duper excited voor ben. Er staat van alles op dit lijstje: boeken, games, muziek, films en series, allemaal in willekeurige volgorde. So let’s begin!

Anticipated Collage.jpg

1. Beauty and the Beast live action movie
Laten we maar beginnen met het plaatje dat het meeste opvalt. De nieuwe live action versie van Beauty and the Beast met Emma Watson. Heel eerlijk, de originele disney versie was niet echt mijn favoriet, maar alle teasers die er tot nu toe uit zijn gekomen maken me zooo nieuwsgierig. Ik kan niet wachten om zo snel mogelijk na 29 maart een bezoekje aan de bioscoop te brengen om deze film te gaan bewonderen.

2. Game of Thrones Seizoen 7
Wat ben ik hier excited voor! Seizoen 6  was zooo extreem goed, voornamelijk de laatste 2 afleveringen. Die beloofde ook veel goeds voor het nieuwe seizoen. We gaan het einde naderen van Game of Thrones en ik ben klaar om verder te gaan in deze epische serie. Alleen nog maar even wachten tot het zomer is…

3. Het nieuwe album van Ed Sheeran
Pas heel recent aangekondigd, maar nu heb ik al zo’n zin in zijn nieuwe album. Afgelopen vrijdag dropte hij niet één maar 2 singles en ik vind ze beide heel erg lekker. Zo fijn dat het plots uit de lucht kwam vallen! Daarbij heeft hij ook een nieuwe CD aangekondigd die dit jaar uitkomt. Hell Yeah!

4. Het laatste Throne of Glass boek (en de novella over Chaol)
Oke ik wil gewoon niet meer wachten tot dit boek uitkomt en ik er in kan duiken. Maar ja dat gaat nog 9 maanden duren. De Throne of Glass serie is echt geweldig en het deel 5 heeft ons met zo een ontzettend grote cliffhanger achter gelaten. IK MOET GEWOON WETEN HOE HET VERDER GAAT. En natuurlijk ook hoe het afloopt! Maar ja, volgens mij moet Sarah J. Maas het nog schrijven dus ik blijf wel wachten tot september.

5. Animal Crossing Mobile
Sinds Pokémon Go uitkwam en een succes werd kwamen er veel geruchten over nog meer game versies van bekende spellen. Waaronder Animal Crossing en Fire Emblem. Animal Crossing is een van mijn all time favoriete game franchises en ik ben heel erg benieuwd naar de mobile versie. Wat weten we eigenlijk? Vrijwel niks behalve dat het 2017 uitkomt.

6. The Originals Season 4
Pfff wat duurt het wachten op nieuwe afleveringen van The Originals lang! Mei 2016 stopte seizoen 3 en pas 17 maart 2017 gaat het verder. Dat ze een time-jump in de serie doen betekend niet dat ze ineens een half jaar laten beginnen moeten. Ik wil Klaus en Elijah en alle leuke personages weer terug zien en dat wil ik nu!

7. Lord of Shadows – deel 2 van de Dark Artifices
Eerder deze week las ik Lady Midnight uit en weer zo goed. Cassandra Clare is zo goed in verhalen verzinnen met echt frustrerende omstandigheden. Ik ben echt gaan houden van Emma en alle Blackthorns en ik kan niet wachten om in mei verder te mogen in het tweede boek.

8. Nieuwe muziek van Lea Michele
Als het goed is komt Lea dit jaar ook eindelijk met nieuw materiaal. Op haar sociale media is te zien dat ze er hard mee bezig is geweest en ik heb heel benieuwd. Haar eerste album is een van mijn favorieten dus ik ben heel erg benieuwd wat voor een nieuwe muziek er op het tweede gaat staan. Wanneer precies weten we nog niet, maar ze heeft wel gezegd dat het 2017 wordt!

9. De laatste 10 aflevering van Pretty Little Liars
Nog maar 10 te gaan! Dan weten we voor goed wie A is en zullen hopelijk alle vraagtekens worden ingevuld. Ook deze serie laat langer op zich wachten dan normaal, want pas in april gaat het verder (normaal begon het in januari weer). Ik ben er wel klaar voor om Hanna, Spencer, Aria, Emily en Alison voor goed rust te gunnen dus ik heb er zin in!

10. A Monster Calls movie
Over dit boek en deze film heb ik zoveel goede verhalen gehoord. Ik kijk er heel erg naar uit dat de film begin februari ook in ons kikkerlandje te zien zal zijn. Maar voordat ik naar de film ga, wil ik natuurlijk eerst het boek nog lezen en die licht al voor me klaar! Ik ben heel erg benieuwd of beide mij kunnen ontroeren en laten huilen, ik ga heb beleven!

En waren ze alle 10 al weer, de releases waar ik super excited voor ben en eigenlijk niet meer op wil wachten!

X Renate

Een gedachte over “Mijn 10 most anticipated releases van 2017

Laat een reactie achter

