Happy 2017!

Gelukkig nieuwjaar! Het is 2017 dus een nieuw jaar vol met nieuwe kansen en uitdagingen. Tijd om te zien wat het nieuwe jaar ons allemaal gaat brengen en om van elke dag die nog komt te genieten. Ik ben er klaar voor!

Wat heeft 2017 in petto? Voor het grootste gedeelte nog geen idee. Wat ik wel weet is dat ik voor een hoop uitdagingen kom te staan. Persoonlijke uitdagingen, uitdagingen die ik mezelf heb gegeven en de grootste uitdaging: stage lopen. Vanaf half april tot het einde van het schooljaar (10 weken) moet ik full time op stage. Spannend! Ik moet snel maar eens op zoek naar een plekje.

Andere uitdagingen? Ik ga iets doen wat ik nog nooit heb gedaan. Ik doe mee aan de Revolution: 31 days of Yoga. Het was een hele impulsieve beslissing die ik 30 december nam. Ik schreef me in en zo geschiedde het. Dag 1 en 2 zitten er voor mij al op en ik hoop dat het me echt de volle 31 dagen achter elkaar gaat lukken!
Dit jaar ga ik ook weer een reading challenge doen. 40 boeken wordt het dit jaar. Ik heb er vertrouwen in, want er zijn nog zoveel mooie boeken die op me liggen te wachten.

Ik ga 2017 verder lekker over me heen laten komen en genieten. Ik hoop dat er heel veel moois gaat komen en dat ik een hoop ontdek om te delen op mijn blog. Beste wensen aan iedereen en ik ben snel terug!

X Renate

Bron foto

Laat een reactie achter

