Mijn Highlighters

Als ik voor de rest van mijn leven nog maar een make-up product mag gebruiken dan zou dat op dit moment highlighter zijn. Ik word er zo gelukkig van als ik een prachtige gloed op mijn junkbeenderen zie zitten. Dus vandaag ga ik jullie al mijn highlighters laten zien.

SAM_2291.JPG

Ja dit zijn al mijn highlighters. Het zijn er 9 in totaal, valt best wel mee toch? Ik vind het in ieder geval genoeg keuze en ook nog overzichtelijk. Een aantal zijn heel erg roze en andere zijn juist weer heel erg goud / geel. Er zit er eigenlijk ook maar eentje tussen die ik niet draag en dat is de cream highlighter. Goed we gaan ze even in wat meer detail bekijken!

SAM_2287.JPG

Ik begin met deze 4. Linksboven is als eerste de Honey Glow Hightlighter te zien uit het The Glow Must Go On Palette van Essence ontworpen door Serena Verbon. Rechts daarnaast is mijn meest recente aankoop: de Undress Your Skin Shimmer Highlighter van Makeup Academy (MUA) in de kleur Iridescent Gold.

Vervolgens light linksonder de ELF Baked Blush in de kleur Pinktastic. Maar ondanks dat het een blush wordt genoemd, vind ik het 100% een highlighter. En als laatste op deze foto is de duurste highlighter van allemaal: de Mary-Lou Manizer van The Balm.

Swatches 1.jpgHier zijn de highlighters te zien geswatched. Deze foto is gemaakt in direct zonlicht. Zoals je kunt zien is de ELF blush echt overduidelijk meer een highlighter. De Mary-Lou Manizer lijkt hier wat weg te vallen, maar is op het gezicht echt de mooiste en opvallendste van allemaal. Hij geeft een prachtige goude glans!

Over de andere twee moet ik toegeven dat het me nu pas opvalt hoe erg deze twee highlighters op elkaar lijken. Maar gelukkig vind ik de kleur heel erg mooi dus dan heb ik voorlopig in ieder geval voldoende.

SAM_2284.JPG

Op naar de volgende highlighters: Linksboven is al eerste de highlighter uit de Essence Cinderella Limited edition te zien (voorjaar 2015): 01 The Glass Slipper. Hij is al goed gebruikt, want eerst was de gehele druk vol moet roosjes. Daarnaast is de Goddess of Love Highlighter te zien van Make-up Revolution. Rechtsboven zie je de Essence Soo Glow cream highlighter in de kleur 020 Bright Up Your Life. Dit is zoals ik al zei de enige die ik niet gebruik, puur omdat ik niet met cream producten om kan gaan.

Dan linksonder is de originele Undress Your Skin Shimmer Highlighter van MUA te zien. Deze heet voor zo ver ik het terug kan vinden Pink Shimmer, maar anders is die naamloos, omdat het dus de eerste was. En mijn laatste highlighter is het middenvak van het Go! To The City palette van I Heart Makeup.

Swatches 2.jpg

En als laatste voor deze post de swatches van de laatste 5. Ook deze foto is gemaakt in direct zonlicht. De Essence Cream Highlighter is zo echt prachtig, misschien moet ik hem toch maar weer eens proberen. Dan de Essence Cinderella (the Glass Slipper) is echt prachtig wit-roze.

Dan vind ik hier toch eigelik ook dat deze MUA highligther en die uit het Go! To the City palette heel erg op elkaar lijken. Oh well… En dan de Goddess of Love, ook heel erg pretty!

Dit waren alle highligters die ik momenteel in mijn bezit heb. Deze collectie zal in de toekomst waarschijnlijk alleen nog maar groeien, omdat ik zo dol ben op highlighters!

X Renate

Een gedachte over “Mijn Highlighters

Laat een reactie achter

