20 jaar! Ik ben jarig :)

Hiep hiep hoera want vandaag ben ik jarig! Nu ik dit schrijf ben ik officieel 20 jaar want het is nu precies 16.02 het tijdstip waarop ik op 18 november 1996 ben geboren. Nu klopt het dat deze post niet precies 16.02 online is gekomen want de rest moet ik nu nog gaan schrijven.

Maar goed, mijn tienerjaren heb ik nu dus achter me gelaten en ook ik ben nu een tig-er. Een half jaar geleden wilde ik er absoluut nog niet aan denken dat ik 20 zou worden, maar op dit moment vind ik het eigenlijk wel prima. Toch gek hoe ik dat elke jaar als een vicieuze cirkel altijd weer is.

Echt heel erg jarig voel ik me niet, maar dat heb ik altijd als ik het op de dag zelf niet vier. Voor mijn familie is het al gevierd en morgen ga ik het met vriendinnen vieren. Ookal wordt je wel op allerlei manier gefeliciteerd, toch voelt het ergens ook als een doodgewone dag. Ik ben ook hier iemand die zijn verjaardag ziet als het belangrijkste van de wereld, maar ik moet wel bekennen dat het fijn is om een dag in het jaar wat extra aandacht te krijgen!

Vanavond ga ik wel nog lekker en gezellig met mijn ouders, broer en opa en oma eten dus het wordt lichtelijk nog wel gevierd en verder ben ik heel erg benieuwd wat mijn 20ste jaar me allemaal zal gaan brengen!

X Renate

Een gedachte over “20 jaar! Ik ben jarig :)

  1. […] Wat ik bijna zou vergeten: mijn blog kreeg een make-over. In januari heb ik namelijk voor het eerste mijn lay-out aangepast. Ik ben nog steeds heel erg blij met hoe het er nu uitziet. Ook bestond mijn blog alweer 2 jaar, wat ik bijna vergat te vieren. En zelf verliet ik mijn tiener jaren, want ik werd 20 jaar oud. […]

Laat een reactie achter

