Van de Laatste Tijd #7

Het is weer tijd voor een nieuwe van de laatste tijd. Hier deel ik altijd mijn recentelijke favorieten en bezigheden. Dus eigenlijk alles wat ik de laatste tijd veel heb gebruikt, gezien, geluisterd enzovoort. Ik heb weer aardig wat opgespaard dus let’s begin.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Nieuwe Bril
Door een apart ongeval is mijn oude bril dicht bij het einde. Er is namelijk een lamp opgevallen (vraag me niet hoe, ik snap het ook nog steeds niet) en daardoor zit er nu een barst in het montuur. Deze barst zou steeds erger gaan worden en uiteindelijk zou ik daardoor mijn glas verliezen. Maar hoera voor verzekeringen! Dit is nu mijn nieuwe bril die voor een klein bedrag is aangeschaft. Het is wel nog dezelfde sterkte, want dat hoort bij de verzekering, maar goed het is weer een frissen blik en ik ben er toch wel blij mee.

Illuminae
Ik heb dit boek al eerder laten zien in mijn wat ik nog wil lezen blogpost en inmiddels heb ik hem uitgelezen. En man wat een ontzettend goed boek! Dit boek is het echt waard om fysiek in je kast je te hebben staan, want het verhaal wordt verteld door middel van chatberichten, bewakingsbeelden, e-mails en ook vanuit een kunstmatige intelligentie. De voorgeving hiervan komt op papier gewoon veel beter over. Overigens zou ik echt de hardcover kopen omdat de dustjacket echt prachtig is.
Wat misschien ook nog handig is om te zeggen is: het verhaal is ook echt steengoed. Het duurt even voordat het spannend is maar daarna is het echt een pageturner!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

IPL ontharing
Ik ben ongeveer 2 maanden geleden begonnen met IPL ontharing, dat is flitsen / laseren om je haargroei permanent te verwijderen (IPL staat voor Intense Pulsed Light). Dit doe ik gewoon zelf thuis met deze Silk ’n Glide. Deze heb ik door mijn werk voor iets meer dan 30 euro kunnen kopen terwijl het zelfde apparaat op bol.com nu rond de 100 euro kost. Dus ja je kan wel bedenken dat ik niet lang na hoefde te denken. Na mijn 2e behandeling zag ik echt al verschil dus ik blijf lekker door flitsen tot ik tevreden ben. Ik ben heel erg tevreden over dit apparaat. Die deal van mij ga je niet snel meer krijgen, maar ik kan flitsen heel erg aanraden!

Dangerous Woman – Ariana Grande
Wat ben ik dol op dit album! De afgelopen maanden heb ik zo vaak naar dit album geluisterd. Er is gewoon niet een liedje wat ik niet leuk vind. Ariana heeft zo’n unieke stem en ik ben echt gek op deze stijl muziek. De CD is natuurlijk al best een tijdje uit, maar ik ben gewoon net al altijd late to the party. Maar alsnog geniet ik nog steeds volop van haar muziek.

SAM_2305.JPG

Nieuwe laarsjes
Ik ben zo blij met deze laarsjes. Ik kocht ze bij Van Haren voor 35 euro en ze zijn zoo leuk. Ik had echt nieuwe nette laarsjes nodig die makkelijk lopen. Want al mijn andere nette schoenen hadden een te hoge hak om dagelijks aan te trekken. Maar deze zijn daar echt perfect voor. Verder zijn ze gevoerd van binnen dus dat is heel erg lekker met deze winterse temperaturen. Ik ben er helemaal happy mee.

Vampire Diaries – Seizoen 8
The Vampire Diaries is al jaren een van mijn favoriete series, maar de afgelopen paar seizoenen vond ik echt beduidend minder leuk (5,6 en 7). Vorige jaar was het zelf zo erg dat ik bijna een heel seizoen achter liep. Maar nu ben ik helemaal bij en ik geniet zo erg van dit laatste seizoen. Er zijn pas 3 afleveringen geweest, maar het is echt weer zo als het vroeger was, alleen dan wel nog zonder Elena. Ik ben heel benieuwd naar dit laatste seizoen en ik denk dat het dan ook wel prima is geweest!

Zo dat was het alweer.

Laat een reactie achter

