What’s on my Wishlist

Mijn wishlist, ook wel alle spullen die ik heel graag nog wil hebben. De afgelopen tijd staan er aardig wat dingen op deze wishlist en vandaag heb ik het meeste voor jullie op een rijtje gezet. Dus alles wat ik nog heel graag wil hebben, maar nog niet heb gekocht of nog niet kan kopen.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Het eerste wat op mijn lijstje staat is iets wat ik eigenlijk nog heb. Dat is namelijk Lemony Flutter van Lush. De foto van deze nagelriemcrème is van ruim een jaar geleden en deze verpakking heb ik nog steeds voor ongeveer de helft gevult. Alleen het nadeel van Lush is dat de verse producten die zijn maken een houdbaarheidsdatum hebben. De crème die ik dus nu nog heb liggen ruikt echt niet meer lekker en dat geeft aan dat het tijd is voor een nieuwe, die ik nog niet heb gekocht.

De laatste tijd begin ik steeds vaker een ketting te dragen, maar eigenlijk heb ik maar een paar leuke kettingen. Dus wil ik heel graag wat nieuwe en ik vind kettingen van fandoms gewoon echt heel erg leuk. Ik wil heel graag een ketting met the Angelic Rune en Tessa’s clockwork angel (van the mortal instruments en infernal devices). Alleen zijn die telkens als ik kijk uitverkocht 😦 ik hoop dus dat ze snel weer beschikbaar zijn en dat ik ze kan bestellen!

Het kleuren voor volwassen was een jaar geleden helemaal hip, maar zelf heb ik er nooit behoefte aan gehad. Maar dit kleurboek wil ik toch wel erg graag hebben. Het is namelijk het Throne of Glass Colouring Book. De tekeningen zijn van scènes uit de gehele serie (tot nu toe), inclusief het stukje tekst waarbij de tekening hoort. Op youtube heb ik video’s gezien van alle tekeningen (hier boven is het hele boek te zien) en wat zijn ze mooi. En het is super nice om een beeld te krijgen van wat Sarah J. Maas voor zich ziet! Wees wel behoed op spoilers voor de eerste 4 boeken als je dit boek ook wilt bekijken, want die zijn volop aanwezig

Naast dat ik nu een kleurboek wil hebben, staan er ook nog een aantal fysieke boeken op mijn wishlist. Maar ja dat zijn er de laatste tijd best wel veel dus ik noem er een paar. Als eerste wil ik heel graag Hamilton: The Revolution, het boek wat over de musical Hamilton gaat. Maar wat me tegenhoudt is dat die 35 euro kost en ik hoop dat die wat goedkoper gaat worden. Verder ben ik erg benieuwd naar het boek Sorry not Sorry van Naya Rivera. Ik hield van haar in Glee dus ik wil eigenlijk wel graag haar boek lezen. Natuurlijk wil ik het nieuwe boek van Mascha: Happy Love Life, omdat ik Mascha nu al jaren volg. En als laatste wil ik ook de hardcover Gemina van Jay Kristoff en Amie Kaufman. Dit is het vervolg op Illuminae (ben ik nu aan het lezen) en het eerste deel is als hardcover al een prachtplaatje dus deel 2 wil ik denk ik ook wel hebben!

Schermafbeelding 2016-10-09 om 19.47.07.png

Het afgelopen jaar heb ik voor mijn doen nog vrij weinig nieuwe make-up gekocht, maar sinds dit palette is verschenen staat die al op mijn wishlist. Het Make-up Revolution Fortune Favors the Brave palette is namelijk echt bloedmooi en van topkwaliteit. Toen hij net uit was, was hij echt constant uitverkocht en sindsdien heb ik ook niet meer geprobeerd het palette te bestellen. Maar nog steeds wil ik hem heel graag hebben!

De reden dat ik voorlopig nog even geen van deze dingen ga kopen is het volgende item: een nieuwe telefoon. Aan mijn huidige telefoon stoor ik me al maanden, de software is verouderd (en kan niet vernieuwd worden) en het geheugen voor apps zit nok vol. Doordat die zo vol zit wordt die ook slomer en het is gewoon weer tijd voor iets nieuws. Welke telefoon het gaat worden, dat weet ik nog niet maar in de komende maand ga ik echt hard opzoek naar een goede vervanger, die dan hopelijk weer lang mee kan!

Dus ja dat is mijn wishlist. Door de nieuwe telefoon ga ik voorlopig even weinig geld uitgeven zodat ik daarna niet meteen blut ben. Maar dat gaat nog wel een maandje duren tot ik die ook ga kopen. Maar eigenlijk wil ik het liefst dit allemaal nu kopen. Maar dat ga ik niet doen! Oke, ik ben aan het ratelen, dus ik hou er mee op!

X Renate

Laat een reactie achter

