Series I’m Excited For!

Het is weer september en dat betekend dat langzaam aan de meeste series weer gaan beginnen. En daar ben ik heel blij mee. Sommige series heb ik al veel te lang moeten missen. Wat alleen wel een beetje jammer is, is dat veel series pas weer in 2017 verder gaan en daar had ik niet altijd op gerekend. Maar toch ga ik op een rijtje zetten voor welke series ik excited ben om weer te kunnen kijken.

Series Collage.jpg

Scream Queens (20 september 2016)
Naar het tweede seizoen van scream queens ben ik heel erg benieuwd. Het eerste seizoen speelde zich af op College en het tweede seizoen in een ziekenhuis. Dus wat ik me vooral af vraag, hoe deze overgang gaat plaats vinden. Het zijn namelijk deels dezelfde personages en ik vraag me af of het eerste seizoen dan verleden is of een andere realiteit. Anyway, ik heb gewoon weer zin in de slechte humor en slechte horror die deze serie brengt.

Once Upon a Time (25 september 2016)
Nog even wachten en mijn favoriete lopende serie gaat weer verder. En dit seizoen komt Aladdin eindelijk. De seizoensfinale heeft in elk geval de terugkeer van een heel cool personage aangekondigd. En waar het seizoen verder naar toe gaat dat maakt met eigenlijk niet zo uit, ik ben gewoon blij om weer nieuwe afleveringen van deze serie te zien.

The Originals (winter 2017)
Wat had ik een zin om deze serie dit jaar wel eens aflevering voor aflevering te volgen. Alleen toen ik ging opzoeken wanneer de eerste aflevering zou zijn kwam ik er achter dat het 4e seizoen pas in 2017 gaat komen. En dan worden het ook nog maar eens 13 afleveringen. Niet cool! Maar toch ben ik wel excited voor het nieuwe seizoen.

The 100 (winter 2017)
Dat deze serie pas in 2017 weer zou komen dat wist wel. Maar dat zorgt er niet voor dat ik er nieuw excited voor ben. De eerste 3 seizoenen heb ik aan een stuk achter elkaar door gekeken en dat maakt het zolang moeten wachten op nieuwe afleveringen heel pijnlijk. Waar het nieuwe seizoen wat betreft plot naar toe gaat, geen idee en ik wil het ook niet weten. Ik heb gewoon zin om weer gefrustreerd te raken door het plot en de personages!

Game of Thrones (zomer 2017)
Ik moest deze serie toch nog even noemen. Ook Game of Thrones is helaas uitgesteld en zal minder afleveringen dan normaal bevatten. Maar nu we richting het einde gaan van de serie worden de afleveringen alleen maar spectaculairder. De laatste 2 afleveringen waren fenomenaal goed en daarmee is alleen maar meer goeds belooft voor het vervolg!

Dus dat zijn de series die ik heel graag verder wil kijken. Van sommige kan dat gelukkig heel binnenkort en op andere moet ik toch nog even een flinke tijd wachten. Maar goed er zijn ook andere series die ook gewoon weer beginnen, maar waarvoor ik iets minder excited ben. Dus als het wachten echt te lang duurt kan ik die nog gaan kijken!

X Renate

Laat een reactie achter

