Mijn favoriete Tv personages

Als je veel series kijkt, is de kans groot dat je in die series favoriete personages hebt. Vandaag heb ik mijn favoriete personages uit tv series op een rijtje gezet. En er zijn 2 dingen die alle personages gemeen hebben. Ze zijn mannelijk en hebben humor. Op de een of andere manier is dat gewoon een hele goede combinatie, vind ik. Dus als je wilt weten wie mijn favoriete tv personages zijn, lees voor al door!

Captain Hook / Killian Jones – Once Upon a Time

Captain Hook kent waarschijnlijk iedereen wel uit het sprookje Peter Pan en kon daarom ook niet ontbreken in Once Upon a Time. Hook begint als een slechterik, maar krijgt daarna gevoelens voor hoofdpersonage Emma en dat haalt toch betere kanten in hem naar boven. Hook is erg arrogant en verwaand, maar daarnaast heeft hij een goede dosis humor. En die twee dingen gecombineerd zorgen ervoor dat ik een personage al snel leuk vind.

Marshall Eriksen – How I Met Your Mother

Aangezien Marshall een personage is uit een comedy serie is het wel overduidelijk dat hij humor heeft. Van de 3 mannen uit How I Met Your Mother is Marshall toch wel echt mijn favoriet. Het contrast van zijn persoonlijkheid vind ik gewoon zo mooi. Marshall is namelijk aan de ene kant echt een man, maar aan de andere kant ook weer totaal niet.

Klaus Mikaelson – The Originals / The Vampire Diaries

Klaus is een bad guys waarvan ik eigenlijk alles goed vind. Sinds hij zijn eigen serie heeft gekregen kan hij bij mij niks meer verkeerd doen. En Klaus is niet echt een personage dat veel goede dingen doet. Klaus heeft alles over voor zijn broers en zussen en daardoor vindt hij het ook vaak nodig om wraak uit te voeren. In de serie is Klaus door vele gehaat en dat is aan de ene kant niet ontterecht. Daarnaast is Klaus ook ontzettend sarcastisch, vooral in de meest levensbedreigende situaties en dat kan ik altijd wel waarderen.

Adrian Powell – Devious Maids

Dit is waarschijnlijk het meest aparte personage dat je hier tegenkomt. Maar toch vind ik Adrian echt geweldig. Adrian is een ontzettend manipulatieve en ontzettend rijke man met een net zo’n manipulatieve vrouw. En dat samen zorgt echt voor de grappigste momenten. Ik moet altijd zo hard lachen om Adrian dus daarom vond ik toch dat hij een plek op dit lijstje verdient.

Damon Salvatore – The Vampire Diaries

Damon is ontzettend egoïstisch en dat zorgt ervoor dat hij vaak veel problemen veroorzaakt. Hij handelt vooral uit eigen belang. Maar net als bij Hook is deze bad boy ook door de liefde op een beter pad terecht te komen. En het kan natuurlijk niet ontbreken als kwaliteit in dit rijtje maar ook Damon is een personage dat mij regelmatig laat lachen. 

Dus ja het valt waarschijnlijk wel op dat ik een zwak heb voor arrogante, sarcastische en van zichzelf houdende mannen. Niet heel apart dat dit soort personages in boeken ook altijd heel erg leuk vind. Het is zeker weten een patroon.

X Renate

Laat een reactie achter

