Summer Tag

Het is zomervakantie. Iedereen heeft ondertussen op dit moment (hopelijk) vakantie. Ik zelf ben momenteel aan het genieten van mijn vakantie en wat is er nou lekkerder dan in de zomersfeer te komen dan een tag over de zomer in te vullen. Dus vandaag heb ik de Summer Tag voor jullie.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Wat is je favoriete ijssmaak?
Als je mij blij wilt maken met een ijsje dan is het vaak chocolade gerelateerd. Dus als het mogelijk kies ik voor schepijs met chocolade smaak. Maar als het echt hoog zomer is geef me dan maar gewoon een waterijsje om een beetje af te koelen!

Welke kledingstukken vind jij ’s zomers onmisbaar?
Shortjes, luchtige t-shirts, leuke zomerjurkjes (enige moment dat ik naast kerst een jurkje draag) en een bikini. Allemaal warmteproof

Wat is favoriete zomerse drankje?
Water. Eigenlijk is water all year round het door mij meest gedronken drankje (is water eigenlijk een drankje? I don’t know for sure). Maar ja vooral als het warm is wil ik gewoon mijn dorst lessen en dat gaat het beste met water.

Wat is je lievelingsactiviteit ’s zomers?
Me bevinden in de zon. Ik hou van de zon en als het warm genoeg is om ook daadwerklijk in de zon te zitten (dus als het zomer is) dan ben ik daar ook het liefste te vinden. Wel veilig met zonnebrand op natuurlijk. En wat ik daarnaast doe dat verschilt dan wel. Ik vind het heerlijk om gewoon met muziek te liggen of een boek te lezen of met vrienden aan het water te zitten. ALS ER MAAR ZON IS!

Hoe ziet jouw typische zomerse make-uplook eruit?
9 van de 10 keer make-uploos. Zomer betekend vaak warmte, warmte betekend zweten en zweten betekend glijdende make-up. Dus is speel het dan liever op safe en laat gewoon lekker mijn blotebillengezicht zien aan de wereld. Daar heb ik echt 0,0 problemen mee. Maar als ik wel make-up draag in de zomer is het vaak gewoon mascara en een overdosis aan highlighter!

Wat is je favoriete zomerse liedje?
Op dit moment is dat de zomer hit van dit jaar wat mij betreft. Can’t Stop the Feeling van Justin Timerlake. Ik word gewoon meteen vrolijk en wil gelijk gaan dansen als ik dat hoor. Heerlijk zomers gevoel!

Welk zomers gerecht eet je het liefst?
Wat eten betreft ben ik niet super seizoensgebonden. Alleen soep in de zomer gaat met echt te ver. Maar als ik dan een gerecht moet kiezen wat ik graag eet (en wat we alleen eten in de zomer) dan zijn het wraps.

Wat is jou ultieme zomer Do It Yourself?
De enige DIY die ik ooit uitgevoerd heb is een lipscrub van olijfolie en suiker. En verder ben ik veel te lui om zelf dingen in elkaar te knutselen die je ook gewoon makkelijk kan kopen. Het is dat lipscrub gewoon ontiegelijk duur is. Dus om de vraag te beantwoorden, moet ik zeggen dat ik geen ultieme zomer DIY heb.

Wat voor geur draag je ’s zomers?
En meteen nog een vraag die niet helemaal geschikt is voor mij. Ik draag namelijk heel zelden parfum of een luchtje. Maar van de luchtjes die ik heb is Replay Jeans Spirit Woman mijn favoriete zomer geur omdat hij zo lekker fris is.

Welke plannen heb je voor de zomer?
Om niet zo heel veel plannen vooraf te maken. Even lekker uit te rusten om er in het nieuwe schooljaar weer vol tegen aan te kunnen. Dus ik zie wel wat er allemaal nog gaat gebeuren. Leuke dingen doen is ook ontspannend, maar mijn hele vakantie vol plannen is nooit echt iets voor mij geweest.

Zo dat was de tag, ik voel me helemaal zomers en ga weer lekker genieten.

X Renate

 

Laat een reactie achter

