Mijn favoriete albums

Ik ben echt een album liefhebber. Als ik zelf muziek opzet kies ik altijd voor albums boven alle singles uit de top40. Sowieso zal je mij niet snel zelf een liedje uit de top40 horen opzetten, omdat ik die op de radio of tijdens werk al genoeg hoor. Het komt alleen voor als een liedje uit de top40 ook op een album staat wat ik wel leuk vind (dus een nieuwe single van bijvoorbeeld Ed Sheeran, die ik meestal dan al een langere tijd ken). Het leek mij eens leuk om mijn favoriete albums op een rijtje te zetten.

Demi – Demi Lovato (2013)

Ik hou enorm van Demi Lovato en dit is mijn favoriete album van haar. Ik kan Demi van begin tot eind meezingen. Dit album staat vol met prachtige ballads en i love it

Meest geluisterde nummer: Something That We’re Not (77 keer)
Minst geluisterde nummer: Shouldn’t Come Back (28 keer)

Whatever – Hot Chelle Rae (2011)

Wat doe je als een van je favoriete bands maar een goed album heeft, juist hem heel vaak luisteren. Ik vind vooral de stem van Ryan Follesé heel erg mooi en ik kan er echt van genieten. Het album heeft hele mooie en hele catchy liedjes en dat vind ik altijd een perfecte combo. Ik kan niet wachten tot ze met nieuwe nummers komen!

Meest geluisterde nummer: Why Don’t You Love Me ft. Demi Lovato (82 keer)
Minst geluisterde nummer: I Like it Like That ft.New Boyz (34 keer)

Louder – Lea Michele (2014)

Met Lea’s stem ben ik al heel erg lang bekend omdat ze natuurlijk de hoofdrol speelde in Glee en daarbij ook heel vaak haar zangstem heeft laten horen. Twee jaar terug bracht ze voor het eerst haar eigen muziek uit en ik was gelijk verliefd. Het is weer een mix van up tempo en ballads. Ik vind dat haar stem echt heel goed tot zijn recht komt en ik ben benieuwd naar haar tweede album, waar ze zegt mee bezig te zijn!

Meest geluisterde nummer: If You Say So (61 keer)
Minst geluisterde nummer: On My Way (30 keer)

Among the Wildest Things – Noah Guthrie (2013)

Ook deze stem heb ik via Glee leren kennen. Noah speelde namelijk in het laatste seizoen mee en heeft daar zijn prachtige geluid laten horen. Toen ik er achter kwam dat hij eigen muziek had uitgebracht werd ik erg nieuwsgierig en gelukkig vielen de liedjes heel erg in de smaak. Een heerlijk album waar ik nog regelmatig van geniet.

Meest geluisterde nummer: Patchwork Lover (36 keer)
Minst geluisterde nummer: Call Home (19 keer)

Hamilton – Original Broadway Cast Recording (2015)

Echt een album is het misschien niet, aangezien hij bestaat uit 46 nummers maar man ik hou van deze plaat. Hamilton bestaat uit de liedjes uit de gelijknamige Musical die momenteel op Broadway staat. En ik ben er nog steeds helemaal gek van. Als je meer wilt weten over mijn enthousiasme lees dan vooral even deze blogpost die ik al eerder dit jaar schreef over de musical! I just love it!

Meest geluisterde nummer: Burn (39 keer)
Minst geluisterde nummer: The World Was Wide Enough (15 keer)

Dus ja dit zijn op het moment mijn favoriete albums waarvan ik het grootste deel van de liedjes echt heel erg goed vind.

X Renate

2 gedachtes over “Mijn favoriete albums

  1. […] Noah Guthrie kan je kennen van YouTube waarop hij al jaren covers maakt (Sexy and I Know It is de meest bekeken en bekendste). Of je kan hem net als ik uit Glee kennen. In het laatste seizoen speelde hij Roderick en daar ben ik echt verliefd geworden op zijn stem. Een aantal maanden later kwam ik er achter dat hij ook eigen muziek had en nu behoort zijn eerste originele album tot een van mijn favorieten! […]

Laat een reactie achter

