Bijna vergeten blogverjaardag

Hiep hiep hoera! Mijn blog bestaat vandaag gewoon alweer twee jaar! En ik was het bijna vergeten, whoopsie. Misschien was ik er nog wel achter gekomen, want toen ik net mijn blog openende kreeg ik van WordPress zelf ook een melding over mijn “jubileum”. Het is dat ik ineens dacht: ‘wacht eens even was ik mijn blog niet begin juli begonnen’ en dat klopte inderdaad. 2 juli om precies te zijn en die dag is het vandaag.

Alweer 2 jaar, heel eerlijk weet ik niet zo goed wat ik allemaal wil vertellen. Alles wat ik wilde vertellen heb ik in het afgelopen jaar al gedaan. Dus ja als je wilt weten hoe mijn jaar was en wat ik allemaal heb geblogt dan kan je de 55 blogpost die online zijn gekomen bekijken. Vandaag heb ik even geen zin om een mooi overzichtje te maken of leuk geforceerd verhaaltje te schrijven. En dat is precies de reden waarom ik het niet doe. Deze blog bestaat al 2 jaar omdat ik het leuk vind om te doen en de reden dat ik niet zo vaak nieuwe posts verschijnen is omdat ik daar niet altijd zin in heb. Soms wil het schrijven gewoon even niet.

Maar goed waarom zet ik dit dan online? Omdat ik toch even stil wilde staan bij het feit dat ik 2 jaar blog. Dus iedereen die dit leest, bedankt voor 2 mooie jaren waarin ik toch voor een paar mensen schrijf!

X Renate

 

Een gedachte over “Bijna vergeten blogverjaardag

Laat een reactie achter

