Spring nails

Ik hou van mooie lange nagels, alleen lukt dat door mijn werk vaak niet. Veel gestoei met dozen zorgt voor nagels die vaak en snel afbreken. Maar als ik met nagellak op werk valt het wel weer mee. Dus de afgelopen maanden heb ik constant nagellak gedragen in hoop dat mijn nagels weer wat langer zouden worden. Vandaag ga ik laten zien welke kleuren nagellak ik deze lente heb gedragen en kunnen jullie zien hoe mijn nagels zijn gegroeid!

Spring nails #1

Om het verloop extra duidelijk te maken heb ik de datums waarop ik de foto’s maakte bij de afbeeldingen gezet. Ik begon zoals je kunt zien met hele korte nagels en dat was ik zat! De eerste kleur die ik droeg was van Essence uit de gel nail polish lijn genaamd: 63 itsy bitsy blue bikini. Een hele mooie baby blauwe kleur.

Daarna droeg ik een koraal kleurtje van Catrice met iet wat langere nagels. Het kleurtje is uit de normale collectie en heet: 20 Meet Me At Coral Island.

Op de 3e foto zijn mijn nagels weer wat gegroeid. Deze keer droeg ik een lakje van Rimmel uit de Rita Ora collectie genaamd: 860 Bestival Blue. Deze kleur is heel mooi en blijft lang zitten!

En als laatste te zien op deze collage is weer een Catrice lakje, ook heel mooi vind ik zelf genaamd: 48 Emerald Bay. Voor ik deze kleur opdeed heb ik mijn nagels gevijld en dat pakte helaas iets korter uit dan verwacht. Dus niet echt groei te zien

Spring nails #2

Op naar de volgende 4 kleuren. Als eerste twee twee gellakjes van Essence. Deze zijn bij mij erg gelieft omdat ze het met de bijbehorende base en top coat ongeveer een weekje volhouden zonder grote chips. De roze kleur heet: 09 #lucky en de blauwe kleur heet: 39 blue bubble di blue. Hier is ook echt te zien dat mijn nagels weer wat langer zijn geworden.

Dan is een heel oud lakje aan de beurt. Hij is voor meer dan de helft op en is eigenlijk ook niet meer zo goed. De naam kan ik niet vinden, maar hij is van L’oreal en zoals je zelf ook kan lezen is het een lakje van de Resist & Shine collectie. Maar ik blijf hem gewoon heel mooi vinden! En hier waren mijn nagels op prachtige lengte.

En toen dacht ik dat ik wel kon werken zonder nagellak als ik maar heel voorzichtig deed. Dat was een slecht idee. 2 nagels gebroken en dus moest er weer een heel stuk af. Gelukkig niet zo kort als dat mijn nagels waren op de eerste foto, maar toch wel weer een heel stuk korter. Dit is te zien op de laatste foto waar ik lakje van Parisax draag in de kleur Magic. Ik denk dat ze nu even kort / lang zijn als op de foto van 24 mei. Dus met wat geluk zijn ze over een paar weken weer lang.

Ik blijf voorlopig dus weer nagellak dragen want ik word gewoon blij van mooie lange nagels. En ik heb nou gezien wat er gebeurt als ik zonder nagellak ga werken + onder al deze nagellak zitten nog een paar verstopte net niet gebroken stukken nagels. Ik vind het zelf in ieder geval leuk om dit verloop te zien en om het bij gehouden te hebben!

X Renate

Laat een reactie achter

