The Glow Must Go On

Vandaag heb ik een review van een prachtig palette wat is ontworpen door Serena van Beautylab.nl. Samen met het merk Essence heeft ze dit beeldschone bronzing & highlighting palette gemaakt genaamd: The Glow Must Go On. Dus laten we snel verder gaan kijken.

SAM_2075.JPG

Toen ik hoorde dat Serena samen met Essence (mijn favoriete make-up merk) een palette heeft gemaakt wist ik dat ik hem moet hebben. Vorige week kwam hij uit en ik heb hem weten te bemachtigen. Maandag voordat ik naar school moest besloot ik vast langs de Kruidvat te gaan en daar lag die dan. Dus zonder twijfel heb ik hem meteen afgerekend en was ik een van de lucky mensen die het palette heeft!

SAM_2076.JPG

Dit is het palette aan de binnenkant. Hier staat ook de naam van Serena vermeld zoals je kunt zien. Ook zit een nog een spiegel in, maar op de foto lijkt het meer zwart. Heel handig, palettes met spiegels hebben voor mij altijd al een pluspunt.
Het palette sluit met een magneetsluiting, dus hij gaat heel makkelijk open en dicht. De vormgeving is zoals je kunt zien niet heel complex, maar wel mooi en gewoon erg praktisch.

SAM_2077.JPG

In het palette zitten zoals je kunt zien 4 verschillende poeders en een kwastje. Het kwastje is niet heel slecht. De haren zijn van redelijke kwaliteit dus bij gebrek aan beter is het een prima kwastje, maar aangezien ik voldoende make-up kwasten heb gebruik ik toch liever mijn eigen kwasten.

Het palette heeft 2 oogschaduwkleuren, een highlighter en een bronzer die ook voor voldoende glow zorgt. Dus als je deze kleuren zo ziet, is de naam zeker goed gekozen.
Ook vind ik dat de kleuren goed bij elkaar passen. De oogschaduws zijn niet overdreven glanzend en glitterig, wat goed is voor de balans met de highlighter en bronzer die wel heel veel glans geven.

SAM_2080.jpg

En dan als laatste heb ik nog swatches gemaakt van de poeders. Het pigment is echt super en dat is meestal ook het belangrijkste. Van de glowing bronzer en de honey glow highligter krijg je echt een super mooie gloed op je wangen, waar ik persoonlijk heel erg van hou. De keren dat ik de highlighter droeg kon ik gewoon niet stoppen met kijken naar mijn glow. I Love It!

Al met al vind ik het een prachtig palette. Niet alleen omdat hij door Serena is ontworpen, maar ook omdat het gewoon hele mooie kleuren zijn. Wat mij betreft ook de topper van de collectie. Ik zal hem nog veel gaan gebruiken!

X Renate

2 gedachtes over “The Glow Must Go On

  1. Dit is ook voor mij het mooiste palette van de hele collectie. De bronzer is een beetje te donker voor mij maar het is alsnog een prachtig palette!

Laat een reactie achter

