Series die onterecht gecanceld zijn!

Ruim twee weken terug kwam het nieuws naar buiten dat een van mijn favoriete series gecanceld is en dat hield in dat de laatste aflevering dus ook nu al is uit gezonden. Niet leuk. Dit is niet de eerste keer dat een door mij geliefde serie is gecanceld dus leek het mij leuk om op een rijtje te zetten welke serie van mij nog wel door hadden mogen gaan!

Faking It:
Dit is de serie waar ik het net over had. Heel plotseling hield de serie er mee op en de laatste aflevering voelde ook zeker niet als en laatste aflevering. Deze serie heeft uiteindelijk 38 afleveringen gehad, maar dat hadden er van mij nog veel meer mogen zijn. Faking It was echt super grappig en was gewoon echt een heerlijke serie om gewoon eventjes je verstand op nul te kunnen zetten. Ik vind Faking It leuker dan Awkward en ik had liever gehad dat Awkward was gestopt en Faking It door was gegaan. Awkward is nu te lang bezig vind ik en dat is ook de reden dat ik de nieuwste afleveringen niet heb gekeken.

The Carrie Diaries:
The Carrie Diaries is het verhaal over Carrie Bradshaw voor Sex and the City. Nou heb ik die serie nooit gezien, maar the Carrie Diaries vond ik wel heel erg leuk. De serie speelt zich af in de jaren 80 en dat maakt het deels ook zo leuk. De serie is super cute en gewoon heel leuk. En natuurlijk niet onbelangrijk is Sebastian (gespeeld door Austin Butler) die deze serie ook heel aantrekkelijk maakt. Na 2 seizoenen werd helaas de stekker uit de serie getrokken en werden we na 26 afleveringen achtergelaten met een open einde.

The Secret Circle:
Het is alweer 4 jaar geleden dat deze serie bezig was en ik hem zag. Maar toch vond ik dat ene seizoen wat we van The Secret Circle kregen te weinig. Deze serie is net als The Vampire Diaries gebaseerd op boeken van L. J. Smith. Deze serie draaide om heksen en omdat het alweer 4 jaar geleden weet ik ook niet meer zo goed wat er allemaal precies gebeurde. Wel weet ik nog dat ik deze serie heel erg leuk en spannend vond. Hier heb ik Britt Robert in leren kennen, wie ik nu een hele leuke actrice vind. Wat ik vooral heel erg jammer vind is dat deze serie gewoon goed rond had kunnen eindigen. Alleen de allerlaatste scene verpeste dat en daardoor was er toch een open einde.

En dat zijn eigenlijk alweer alle series die ik graag verder had gezien nadat ze zijn gecanceld. Van sommige series vind je het ook gewoon prima. En dan zijn er nog series die wel bewust zijn afgerond, maar waarvan ik alsnog meer had gewild. Hierbij heb ik het over mijn all time favorite tv serie Glee. Hier hadden wij mij betreft 10 seizoenen van mogen komen, maar helaas.

Daarnaast gaat het soms ook andersom dat series te lang door gaan. Dat vind ik nu dus bij Awkward zoals ik al zei, maar ook The Vampire Diaries heeft zijn hoogtepunt allang bereikt. Beide series trekken me niet meer, terwijl ik ze een paar jaar terug geweldig vond! Dus ja het is geen verassing dat ik met die series zwaar achterloop.

Maar goed er zijn zoveel series gecanceld die wel gewoon heel leuk zijn. Dus wat vind jij, welke serie had niet gecanceld mogen worden?

X Renate

Laat een reactie achter

