Nieuwe aanwinsten!

De laatste tijd ben ik weer lekker verwend met nieuwe spulletjes. (Oké ik heb bijna alles voor mezelf gekocht, maar dat ter zijde). En ik ben er zo blij dat ik ze vandaag wil laten zien.

SAM_2004.JPG

Als eerste heb ik deze lipstick om te laten zien. Deze lipstick is van Etos eigenmerk. De naam is Candy Crush en ik vernomen dat dit een duidelijk dupe is van de MAC lipstick Candy Yum Yum. Het is zeker een gewaagde kleur, maar ik vind dat juist wat hebben en heb geen spijt dat ik hem heb gekocht.

SAM_2009.JPG

Bijna alles wat ik lees, lees ik op mijn e-reader. Waarom ik dat boven fysieke boeken verkies kan je hier terug lezen. Maar als ik dan naar mijn boekenplank kijk, stonden daar nog niet zo veel mooie boeken tussen. Dus besloot ik deze twee boeken te kopen.

The Assassins Blade zijn 5 Novella’s gebundeld in een boek, voorafgaand aan het eerste boek in de Throne of Glass reeks. Deze cover is zoooo pretty dat ik het niet kon laten om hem te kopen. Ik kan gewoon niet stoppen met kijken naar hoe mooi dit boek is!
Daarnaast heb ik ook The Shadowhunter’s Codex gekocht. Ik hou van de Shadowworld en met dit boek kan ik me straks goed gaan verdiepen in alle onderdelen van de wereld. Als je de boeken van Cassandra Clare hebt gelezen (Mortal Instruments of Infernal Devices, welke ik nu lees!!) weet je dat dit boek door de Shadowhunters zelf wordt gebruikt. Nu kan je dus zelf alles na lezen inclusief commentaar van Clary, Simon en Jace, wat het alleen maar leuker maakt!

SAM_2013.JPG

Als grote fan van deze hele reeks moest ik ook het laatste deel op DVD in de special edition hebben. Hierbij krijg je 2 dics, een super mooie verpakking (de binnen kant is echt super mooi) en naast de film ook nog eens 3 uur aan behind the scenes bonus materiaal. Dat vind ik altijd super interessant om te kijken en ik ben heel blij dat ik nu alle 4 de DVD’s in speciale uitvoering heb!

Mary Lou Manizer.jpg

Mijn favoriete make-up product is denk ik toch echt highlighter. Over de Mary-Lou Manizer van the Balm had ik al veel goed gehoord en toen ik bij een bestelling het bedrag tot de verzendkosten nog iets moest aanvullen besloot ik hem te kopen. Ik heb zo geen spijt. Deze highlighter is prachtig! Zoals je aan de swatch kan zien is de highlighter goud en zo eentje had ik nog niet in mijn stash. Ik moet bekennen dat ik nu het liefste deze elke dag draag!

SAM_2014.JPG

En als laatste het enige wat ik niet zelf het gekocht. Deze uitbreiding van de Sims 3 kreeg ik van mijn broer en ik ben er super blij mee. Sims wordt door uitbreidingen alleen nog maar leuker, omdat je dan meer kan. Deze uitbreiding is vooral gericht op muziek en optreden. Een leuke toevoeging vind ik de karaoke bars en het simfest (een soort van open podium) wat regelmatig plaats vind.

X Renate

Laat een reactie achter

