De zon maakt alles beter

Hoewel wij Nederlanders vaak in de regen moeten leven, hebben we de afgelopen tijd toch ook van behoorlijk wat zon mogen genieten. Nu het weer lente is, zullen we hopelijk nog meer van de zon gaan zien. Want de zon maakt alles beter!

AoupRq19xf3UzOymQrO4FAkhuUZ5jhViqNsxL2sc774j

Ik hou van de zon! En vandaag ga ik eens uitleggen waarom!

Als eerste maakt de zon gewoon alles mooier. Zeker op een dag als vandaag merk ik dat extra goed. Het weer was super wisselvallig: het ene moment regent het nog en het volgende moment schijnt de zon weer. En dan ziet alles er zo veel mooier uit als de zon schijnt! Het licht wat de zon geeft is gewoon zo fijn om te zien.

Zon verbeterd je humeur. Door regen worden mensen toch vaak wat minder vrolijk en door de zon juist weer wel. Zelf heb ik het ook. Als ik wakker word en ik zie de zon door mijn gordijnen heen dan ben ik gelijk vrolijk.

De zon maakt alles warmer. Het wordt warmer in huis als de zon schijnt en op je raam staat. Maar ook door in de zon te zitten voelt het warmer. Gister was het nog helemaal niet zo heel warm, maar door de zon heb ik wel in een t-shirtje buiten kunnen zitten!

Highligther! In de zon komt de highligther veel mooier uit op je gezicht! Als de zon dan op je gezicht schijnt, is de glow extra mooi te zien and i love it. Ik draag mijn highlighter namelijk niet om hem niet te kunnen zien.

Foto’s gemaakt in de zon zijn altijd mooier. Zie hier links een foto gemaakt in de zonneschijn en rechts een foto waarbij de zon niet scheen. Does this need explaining? Helaas is het niet mogelijk voor mij om alleen foto’s te maken als de zon schijnt, maar het liefste heb ik wel dat die aanwezig is!

In de zon kan ik ook ontzettend genieten. Ik vind het heerlijk om in de zon te zitten en gewoon even niks te hoeven. Ik kijk ontzettend uit om gewoon in de zon te kunnen zitten en een boek te kunnen lezen. Heerlijk ontspannen en genieten.

Het is zo lekker om te fietsen in de zon. Als ik er aan denk mis ik het naar school fietsen toch stiekem wel een beetje. Wat kon ik genieten van naar huis fietsen als de zon vol op scheen. Dat waren altijd de momenten dat ik voor mijn gevoel in no time thuis was.

Niet alleen ik maar ook mijn poes houdt van de zon. Ik kan er ook zo van genieten om haar in de zon te zien liggen slapen. Ze zoekt graag een plekje in de tuin om heerlijk languit en volledig oncharmant in de weg te gaan liggen. En dat kan ik altijd wel waarderen.

Genoeg redenen om van de zon te houden. Ik zal er nu ook vast een hoop zijn vergeten, maar goed ik denk dat mijn punt wel duidelijk is: ik hou van de zon. Dus ik ben blij dat het weer lente is en we hopelijk nog een hoop zon zullen gaan zien!

X Renate

 

Een gedachte over “De zon maakt alles beter

Laat een reactie achter

