Nieuwe Lay-out

Schermafbeelding 2016-01-19 om 13.07.19.png

Zie hier boven mijn oude lay-out, die ik 1,5 jaar (dus de gehele tijd dat mijn blog bestaat) heb gehad. Met oud bedoel ik dus ook dat je hem nu op mijn blog niet meer ziet! Ik vond het tijd voor verandering en daarom presenteer ik met trots mijn nieuwe lay-out! Nog steeds in het basis principe groen, maar een stuk volwassener, vind ik zelf.

Dat ik uitgekeken was op mijn lay-out kwam eigenlijk heel plots, want ik heb heel spontaan een nieuw thema gekozen. Niet altijd even origineel, maar wel heel handig van wordpress. Wat me vooral begon te irriteren was de grote van de blogpost die ik schreef. En met grote bedoel ik de breedte van de geschreven tekst. Door het oude thema (het flounder thema), werd alles heel smal. In het begin vond ik dat niet zo erg, maar naarmate ik meer foto’s ging toevoegen in mijn blog posts merkte ik dat dat smalle eigenlijk heel onhandig was. In mijn nieuwe thema (het Nucleare thema) worden de foto’s en ook deze tekst breder gepresenteerd, wat ik een stuk mooier vind.

Wat ik nog wel mooier vind aan het oude thema is de presentaties van de pagina’s die aan de linker kant onder elkaar staan. Bij het huidige thema, staan ze helemaal boven aan in een balk. Maar goed, daar ga ik niet van wakker liggen.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ook op mijn nieuwe header ben ik heel erg trots. Deze is in tegenstelling tot het thema wel zelf gemaakt. Een eigen foto, waar ik de tekst bij heb gevoegd. Niet heel spectaculair, maar ik vind hem wel heel mooi geworden. De header is dus het plaatje wat ik hier ook nog maar even in heb gezet.

 

Dus ja dit is de nieuwe lay-out van Everything that is me. Verder zal er niets veranderen. Ik blijf onregelmatig bloggen, over van alles wat ik leuk vind, onder de zelfde naam. Met mijn naam ben ik overigens nog steeds wel heel blij. Dat omdat mijn interesses ook veranderen en ik dus niet gebonden ben aan een vast onderwerp. Ik schrijf gewoon nog steeds over alles wat mij mij maakt .

Misschien dat ik binnenkort nog hier en daar een paar kleine veranderingen maak, maar verder ben ik op dit moment heel erg tevreden met deze nieuwe lay-out!

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, dus als je wil laat het vooral weten.

X Renate

Een gedachte over “Nieuwe Lay-out

Laat een reactie achter

