Essence Advent Calendar

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Het is 24 december en dat betekend 2 dingen. Als eerst dat het vanavond kerstavond is en als tweede dat nu alle vakjes van de advent kalender open zijn. Hierboven zie je alle open gemaakte vakjes. Op dit moment kan ik ook trots vertellen dat alle vakjes op de juiste dag zijn open gemaakt! Iets wat vooral in het begin toen het nog half november was en de laatste paar dagen het moeilijkst was. Maar ik heb het vol gehouden en dat had ik heel eerlijk niet van mezelf verwacht. Het is met een advent kalender gewoon het leukst als je ook echt elke dag een vakje open maakt.

Maar goed hier is de inhoud van de kalender niet zo goed te zien dus daar ga ik in deze post nog even iets dieper op in, vooral omdat als het goed is iedereen hem nu ook al helemaal heeft opgemaakt! In de Kalender zaten 20 nagellakjes, waarvan er 15 gewoon zijn en 5 speciale top coats. Daarnaast waren er ook nog 4 grotere vakjes waarin wat specialere items zaten. 2 nagelvijltjes, metallic nagelstickertjes met een kerst printje en een mini make-up tasje. Hier onder alles nog even in detail.

Essence calender

Van links naar recht staan hier alle kleurtjes op volgorde van nummers. De eerste 3 foto’s zijn de normale lakjes en daarna de topcoats. Dit zijn de kleuren:

01 message from the northpole ~ parelmoer kleurig met shimmers
02 made with love ~ creme kleurig
03 on my wish list ~ licht baby roze
04 what a grey-t night ~ grijs met shimmers
05 meet me at the chimney ~ groen / grijs actig
06 sweet caramel sweet ~ karamel bruin
07 winter wonderland ~ licht baby blauw
08 oh my reindeer ~ paars / grijs achtig
09 the night of magic ~ heel donker blauw / paars
10 do you hear the jingle bells? ~ goud glitterig
11 kiss under the mistletoe ~ groen zoals de kerstboom
12 berry-tale ~ donker paars met shimmers
13 rudolphs favourite ~ bordeaux rood
14 have a very pink x-mas ~ fel roze
15 from me to you ~ aardbei roze/rood

Top coats:
01 snowflakes are kisses sent from heaven ~ snow flake topcoat
02 candy cane lemonade ~ ombre topcoat
03 add on magic! ~ sparkling matt topcoat
04 north pole princess ~ jelly flakes topcoat
05 see you in my dreams ~ galaxy lights topcoat

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Hier zijn dan nog de swatches te zien van de kleurtjes. Helemaal recht begint nummer 1 van de normale kleurtjes en dan daarna de topcoat. Ook hier op volgorde van nummering. De top coat zijn niet helemaal goed te zien, omdat ik die iets te haastig heb gedaan, dus sorry daarvoor. Maar de sneeuwvlokjes zijn goed te zien en ook als je inzoomt zie je het effect van de jelly flakes goed, die zie je op nagels ook bijna niet zitten. De ombre topcoat is niet helemaal goed gegaan, omdat ik die over de gehele kleur heb gelakt, maar het is de bedoeling (denk ik) dat je hem over een helft lakt. Dan de galaxy lights topcoat is heel mooi, over je lakje komt een mooie laag met roze glitters die in het licht heel mooi uit komen. De sparkling matt topcoat heeft bijna hetzelfde effect maar dan met goude glitters en van het matte zie je niet zoveel terug.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Hier zijn de extraatjes nog even te zien. De vijltjes zijn echt prima en hebben daarnaast een hele leuke vorm. Beide hebben twee zijdes: zijde 1 is grof en dat is heel fijn voor het verkorten van je nagels en de twee zijde is wat minder grof zodat je mooi vorm kan maken in je nagels.
Over de stickers kan ik niet heel veel zeggen. Het zijn zilveren stickers met kerstplaatjes. Ik heb deze niet getest.
Als laatste vandaag was het make-up tasje. Ik geef alvast een waarschuwing: glitters overal. Hij zit echt onder de goude glitters die ook heel snel van het tasje afvallen. Daarnaast passen er zo’n 3 lakjes in en dan zit die vol, dus echt een mini. Maar door de glitters ga ik hem denk ik niet gebruiken.

Goed dat was de inhoud! En omdat het vanavond kerst is *JEEJ* wil ik iedereen een hele fijne kerst wensen!

X Renate

Laat een reactie achter

