Bobbi Brown ~ Shimmer Brick ~ Rose

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Soms mag je je zelf best een beetje verwennen. En dat heb ik ook gedaan. Aanschouw hierboven de prachtige shimmer brick waarmee ik mezelf verwend.

Ik was al een langere tijd weer aan het dromen om een luxe product te kopen en toen ik voor mijn verjaardag een cadeaukaart van Douglas kreeg kon ik ook echt wat gaan uitzoeken!
* Nou ben ik hiermee wel flink boven het bedrag van de cadeaukaart uit gekomen, maar goed het is ook niet elke dag dat ik zoiets duurs aanschaf. Bobbi Brown is ook een duur luxe merk, dat weet ik, maar ik had het hier voor over. *

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Dat het een shimmer brick van Bobbi Brown moest worden had ik eigenlijk al snel besloten. Er was nog enige twijfel of ik voor een MAC blush of highlighter zou gaan, maar de shimmer brick won de strijd. Op meerdere beautyblogs zag ik ineens weer heel veel shimmer bricks voorbij komen en dat maakte mij ook enthousiast om er eentje uit te zoeken!

Het enige waar ik niet zo snel uit kwam, was welke kleur is moest kiezen. Op internet is het toch altijd moeilijk om te zien en ik kwam er niet uit. Ook niet van elke kleur was een goede review te vinden en het vergelijken via plaatjes is toch wel wat moeilijker. Dus besloot ik maar naar Douglas te gaan en alle kleuren in het echt te bekijken.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Met hulp van de verkoopster en mijn eigen voorkeur ben ik dus voor de kleur Rose gegaan. Hierboven zie je goed hoe prachtig die is. Ik hou namelijk wel van wat kleur en glans op mijn wangen en deze geeft het allebei. Ik breng hem meestal aan met gewoon alles door elkaar en niet een kleur apart. Samen zijn ze het mooist.

Toch draag ik hem niet elke dag, want als eerste vind ik dat sonde. Het is zo’n mooi en duur product, dat ik hem niet te snel op wil maken. Nou weet ik ook wel dat je hier heel lang mee doet, maar het voelt niet goed om hem elke dag te dragen (al is dat wel heel makkelijk want het is blush en highlighter in één, dus hoef ik maar één product aan te brengen in plaast van twee). En als tweede heb ik ook nog heel veel andere mooie blushes en highlighters die ik ook graag draag.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Hier is nog goed te zien hoe de kleur er op de huid uit ziet. De foto is gemaakt ik vol daglicht, dus met de zon erop. Dus je ziet de glans en shimmer extra goed. Op de wang is de kleur natuurlijk niet zo heftig als op deze swatch, omdat ik hem dan met een kwast aan breng en niet met mijn vinger. Maar goed, ik vind de kleur echt prachtig en ben er echt heel erg blij mee!

Want waar ik super gelukkig van kan worden is een mooi make-up product. Dit is nu mijn tweede luxe make-up product en ik ben er zo blij mee. Mijn eerste luxe product was het Naked 2 palette van Urban Decay, waar ik ook nog steeds heel erg blij mee ben. Het is gewoon zo’n heerlijk gevoel om een prachtig duur make-up product te kopen. Maar omdat het dus zo duur is, doe ik het niet te vaak. Dus echt heel heel heel soms om mezelf even te verwennen. Net zoals nu met deze Shimmer Brick!

X Renate

Laat een reactie achter

