Addiction: Open en Confident

De afgelopen twee maanden zijn er twee albums uitgekomen van artiesten die ik al een langere tijd volg! Ik heb het over: Open van Nick & Simon en Confident van Demi Lovato. Vandaag ga ik vertellen wat ik van deze albums vind.

Open – Nick & Simon
Als eerst Nick & Simon omdat die ook al langer uit is. Ik had hier eigenlijk niet echt hoge verwachtingen bij en was er ook niet echt heel erg excited over. Het is dat mijn moeder de CD draaide en ik mee luisterde. Toen besloot ik hem zelf toch ook maar te beluisteren. Maar als ze dat niet had gedaan betwijfel ik wanneer ik hem voor het eerste geluisterd zou hebben. De eerste paar keer komt het bij mij nooit echt binnen en ik moet het daarom echt wat vaker horen wil ik alles mee krijgen en herkennen.

Toen ik hem dus een paar keer had gehoord, zette ik hem ook veel vaker op en begon ik echt van het album te gaan houden. Er zitten hele mooie nummers op en hele catchy nummers. Ik ben echt positief verrast en zal deze CD nog regelmatig gaan afspelen!

Mijn favorieten: Open Je Ogen, Rome en Wat Had Je Gedacht

Confident – Demi Lovato
Voor Demi’s nieuwe album was ik wel al heel lang erg opgewonden. De eerste single Cool For the Summer viel me een beetje tegen, maar moest ik even wat vaker horen voordat ik hem kon waarderen. De tweede single Confident vond ik wel heelmaal geweldig en toen was het nog maar heel even wachten. De eerste keer dat ik naar het album luisterde vond ik het helemaal niks. Te veel elektronische beats die ik nergens op vond slaan. Alleen het liedje Lionheart vond ik gelijk mooi.

Omdat het Demi is, heb ik het album wel nog een paar keer geluisterd en nu kan ik het veel meer waarderen. Ik vind nog steeds wel dat sommige stukken in bepaalde liedjes echt nergens opslaan, maar verder vind ik het album echt heel prettig. Je went eraan en gaat er toch ook van genieten. Ik vind het album wel minder dan haar vorige album wat ik echt helemaal te gek vind, maar ik ben wel blij dat ze nieuw materiaal heeft. Het is gewoon alleen best wel anders.

Mijn favorieten: Op nummer 1 dus Lionheart, op de tweede plek Confident en daarna vind ik ook Yes een lekker nummer.

Van deze albums zal ik nog een hele poos gaan genieten!

X Renate

Laat een reactie achter

