Herfst essentials

De herfst is al weer even bezig en dat hebben we gemerkt ook. Na toch nog een paar mooie nazomerse dagen, gaan de temperaturen de komende tijd flink dalen en Nederland kennende gaan we nog een hoop regen krijgen (al hoeft dat van mij niet). Ik heb vandaag mijn essentials voor de herfst op een rijtje gezet, om dit seizoen door te komen.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Jas:
Het wordt weer kouder en de herfst staat ook bekend om zijn vele regen. Daarom is het erg fijn om een goede jas te hebben die je tegen deze twee kan beschermen. Dit is mijn nieuwste aanwinst. Hij komt bij de H&M Divided vandaan en ik ben er echt super blij mee, ook al heb ik hem nog niet naar buiten gedragen. Maar komende week zullen de temperaturen overdag ook een flink stuk gaan dalen en vind ik dat ik weer een winterjas mag dragen, wat ik in dit geval helemaal niet erg vind. Of die ook echt water afstoot ga ik nog ondervinden, maar hij heeft in ieder geval een capuchon wat al heel fijn is en warm zit die zeker!

Waterproof make-up:
Niks is ergers dan door de regen moeten en achteraf zien dat je make-up helemaal is uitgelopen. Nou hou ik daar vaak rekening mee, dus geen uitgebreide ooglook maken als het gaat regenen, maar om nou helemaal make-up loos te gaan als het regent is wel het andere uiterste. Daarom hou ik op die momenten van waterproof mascara, want die loopt niet uit. Ook waterproof eyeliner is een uitkomst voor in de regen. Dus ja zeker wel iets wat in de herfst noodzakelijk is.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Laarzen:
Hoeveel ik ook van gympen houd, zijn laarzen toch ook wel heel erg fijn in deze periode van het jaar. Ze kunnen over het algemeen beter tegen water en dat is wel fijn. Vooral als er overal plassen liggen en ik ben nogal goed in daar perongeluk in te gaan staan. Hier zijn jullie mijn favoriete laarzen voor in de herfst. Ze zijn stevig, zitten warm, lopen lekker en zijn nog enigszins waterdicht.

Warm drinken:
Ik vind niets fijner om thuis te komen en heerlijk warm te kunnen drinken. Vooral in deze periode van het jaar. Thee en warme chocomel zijn bij mij dan erg geliefd. Het warmt je lekker op en het is zo lekker. Het fijnste is dan als je er ook een bijpassend koekje bij kan eten. Dan is bij thee een krakeling mijn favoriet en voor bij de warme chocomel speculaas die je er dan heerlijk in kan dippen. ❤

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Sjaal:
Deze was vooral de afgelopen weken echt noodzakelijk. Toen was de temperatuur zo afwisselend, dat het in de ochtend 5 graden is en in de middag weer 18 graden. Dan is een heerlijke sjaal heel fijn. Dit is mijn prachtige heerlijke geweldige nieuwe sjaal die ik met veel liefde draag. Ook deze komt net zoals de jas bij H&M divided vandaan. Hij zit heelijk warm en is makkelijk te combineren.

Series:
De herfst is het seizoen van het cocoonen en binnen zitten. Maar daarnaast ook het seizoen waarin de meeste series weer verder gaan. Ik vind het heerlijk om series te kijken en dat hoort dan ook echt bij de herfst. Hoewel ik er helaas niet dagelijks tijd voor heb, ontspan ik het meest als ik een serie kan kijken. Genieten van series die eindelijk weer verder gaan (Once Upon a Time, Awkward, Modern Family en meer) en ook nieuwe series ontdekken. Mijn nieuwste serie: Scream Queens en mijn god wat is die leuk. Hij is vooral heel erg grappig en wat ik ook leuk vind is dat er zo veel bekende acteurs en actrices inzitten.

Met dit ga ik de herfst wel overleven, niet dat dat heel moeilijk is want ik houd altijd wel van de herfst, maar dit maakt alles gewoon wat makkelijker.

X Renate

Laat een reactie achter

