De zeeuwse kust

Dit was mijn eerste vakantie dat ik een eigen camera mee had en daar heb ik gebruik van gemaakt. Mijn interesse voor fotografie heb ik echt van mijn vader en samen zijn we een aantal keer naar het strand geweest voor de zonsondergang en hebben we beide flink wat foto’s gemaakt. Ook hebben we een fietstocht gemaakt met natuurlijk de camera’s mee.

Het leek mij wel leuk om wat van deze foto’s te delen en die kunnen jullie hier zien:

SAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

Ik vind het echt heerlijk om natuur te fotograferen! De meeste foto’s zijn gemaakt in de duinen of op het stand en de laatste paar op een hei. Daarnaast wil ik ook nog even melden dat ik niks heb bewerkt alleen bij sommige foto’s de zonsondergang stand op mijn camera ingesteld zodat de kleuren beter over zouden komen.

Ik wilde deze foto’s even delen, ik heb er nog veel meer maar dit zijn toch wel echt de mooiste!

X Renate

 

Laat een reactie achter

