Van de laatste tijd #4

Ik heb weer favorieten opgespaard en dingen die de laatste tijd een deel uitmaakte van mijn leven.

Sieraad:
Aanschouw mijn nieuwe horloge! Dit pracht exemplaar is mijn slaag cadeau van mijn ouders en ik ben er super blij mee. Hij is van het merk Danish Design en welk model heb ik eigenlijk even geen idee van. Ik wist al langer dat ik een horloge wilde als cadeau van mijn ouders en deze keuze leek al helemaal goed toen ik de dag nadat ik hoorde dat ik geslaagd was mijn oude horloge liet vallen en de wijzers los zaten. Als ik ergens ben wil ik gewoon altijd makkelijk kunnen weten hoe laat het is en daarom draag ik altijd een horloge. Nu draag ik al een maandje dit horloge rond and i love it!

Muziek:
Toen ik hem in Glee hoorde zingen was ik al weg van zijn stem, maar ik vond zijn solo liedjes niks. Toen ik er achter kwam dat hij ook een eigen album heeft ging ik die meteen luisteren en ja geweldig! Ik heb het over Noah Guthrie (Roderick in Glee). Zijn album Among the Wildest Things staat op repeat en dat terwijl ik geniet! Hij heeft echt een prachtige stem en zijn liedjes vind ik ook echt top.

Boeken:
Op vakantie zijn betekend voor mij flink wat lezen. En wat heb ik gelezen:
– Het derde deel van de mortal instruments serie. Ik hou van die reeks, gelukkig heb ik er nu ook nog 3 te gaan. Een goed boek op hetzelfde niveau als de andere 2!
– We Were Liars, wat een goed boek! Echt een zogenaamde pageturner, niet spannend maar je wil weten wat er nou is gebeurd de hoofdpersoon heeft geheugen verlies en komt er langzaam achter wat ze was vergeten. Een aanrader!
– Girl Online, het boek van Zoe Sugg. Heerlijk om echt als stom vermaak te lezen. Echt een meisjemeisjes boek met een heerlijke love story. De laatste 50 pagina’s heb ik aan een ruk uitgelexen.

 

Make – up:
Laatst heb ik dit palette al laten zien, maar nu ben ik er eigenlijk pas verliefd op geworden. Zo grappig hoe dingen die je niet zelf uit kiest soms zo goed bevallen! Dit is het go to the city palette van i heart make-up. Vooral de blushes en de highlighter zijn favoriet! Op vakantie is die handig doordat hij 3 verschillende soorten producten zijn. De kleurtjes vind ik heerlijk om als eyeliner te dragen en dan heb ik meteen keuze genoeg! Ja onverwachts toch een heel fijn palette! Goede kwaliteit en fijne kleuren die echt prachtig zijn!

Series:
De afgelopen tijd heb ik een aantal nieuwe series gekeken en die ga ik nu kort even delen. Als eerste ben ik begonnen aan How I Met Your Mother, een heerlijke comedy die de meeste wel zullen kennen. Ik lig meerdere malen per aflevering in een deuk. Ik ben nu in seizoen 2 dus ik heb nog lekker veel te gaan!
Dan heb ik Once Upon a Time in Wonderland helemaal afgekeken. Omdat dit een spin-off is en toch maar 1 seizoen had. Het beviel me prima de lengte was precies goed.
Als laatste ben ik toch ook maar aan Game of Thrones begonnen. Ook dit is een heel erg populaire serie en ik snap zeker wel waarom ik ben nu in seizoen 2 en ben daarnaast vooral bezig om spoilers te voorkomen, aangezien de serie bekend staat om het onverwachte vermoorden van hoofdpersonen. Want ook hier heb ik nog aardig wat te gaan.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Nagellak:
I love white nails! Sinds dit jaar ben ik helemaal into de super lichte nagellak. En naast super licht vind ik wit ook heel erg mooi staan. Vooral met een gebruinde huid vind ik her prachtig. Het enige wat ik op deze foto nog mis, zijn wat langere nagels maar verder vind ik het zo mooi. Het lakje dat je ziet is een witte nagellak die ik nog had liggen, met deze heb je wel minstens 3 laagjes nodig als je het dekkend wil. Maar ik ga geen nieuwe kopen als ik het nog heb!

Game:
Ergens in juni kreeg ik op mijn 3DS een gratis spel: Pokémon Shuffle en aangezien het pokémon is wilde ik het wel proberen. Dat proberen veranderde in soort van verslaafd. Het werkt een beetje het zelfde als candy crush, maar dan toch ook weer heel anders. Maar het is dus een puzzel spelletje. Ik ga het niet uitleggen want dat is toch niet boeiend. Maar het is zeker een favoriet en als je Candy crush, bejeweld en die soort spellen leuk vindt dan is dit ook een aanrader. Ik vind het pokémon element vooral leuk!

Laat een reactie achter

