Mermaids Forever Eyelooks

Ik heb weer een oogschaduw lookbook gemaakt! Deze looks heb ik allemaal met hetzelfde palette gemaakt; Make-up Revolution Mermaids Forever. Dit palette zit vol met kleur en ik had zin om daar eens mee te gaan experimenteren. De looks die ik heb gemaakt, heb ik vast gelegd en die zijn in deze post te zien. Onderaan heb ik nog een foto toegevoegd met het palette en de namen van de oogschaduws, zodat jullie makkelijk kunnen zien wat welke kleur is!

Blauw

Ik ben begonnen met Mermaids aan de binnenkant van het bewegend ooglid en deze heb ik laten overlopen in Sea. Maar deze kleuren leken eenmaal aan gebracht zo erg dat ik Sea ook nog over Mermaids heen heb aangebracht. De kleur Waves heb ik in de arcadeboog aangebracht en dit heb ik samen geblend, met Forever op het wenkbrauwbot. Onder het oog heb ik een lijntje gezet met Ocean en tegen de bovenste wimpers heb ik een lijntje gezet met Whale. Als laatste heb ik Seashell in de binnenste ooghoek aangebracht en de look afgemaakt met mascara.

pink

Bij deze look ben ik begonnen met Magic op het binnenste deel van bewegend ooglid en Urchin op het buitenste deel. Eerst heb ik Pretty in de arcadeboog aangebracht en vervolgens ben ik ik daar overheen gegaan met Pink Sea om het intenser te maken. Pretty heb ik daarna ook nog aan de buitenkant van het bewegend ooglid aangebracht. Dit alles heb ik samen geblend en Forever op het wenkbrauwbot aangebracht. Als laatste heb ik nog een beetje van Enchant in de binnenste ooghoek aangebracht en weer mascara op gedaan.

Groen

Hier heb ik als eerste Fishtail aanbracht op het bewegend ooglid, eindelijk is een kleur die op het oog net zo fel is als in het doosje! Ik heb Mineral in de arcadeboog aangebracht. Nog wat van Prince aan de buitenkant van het bewegend ooglid. Weer Forever op het wenkbrauwbot en Seashell in de binnenste ooghoek. En wat mascara om het af te maken.

Ariel

Bij deze look heb ik eerst Creature aangebracht over het hele ooglid, maar deze was niet zo goed zichtbaar en daarom ben ik er met Starfish overheen gegaan. Toen heb ik Ariel in de arcadeboog en de buitenkant van het ooglid aangebracht. Met Seabed heb ik de arcadeboog nog iets extra aangezet. Dit alles heb ik samengeblend en alweer forever op het wenkbrauwbot aangebracht. Toen heb ik in de binnenste ooghoek Bay aangebracht en onder het oog een lijntje gezet met Ariel. Als laatste heb ik tegen de bovenste wimperrand een lijntje gezet met whale en mascara aangebracht.

SAMSUNG CAMERA PICTURESHier zijn dus de kleuren met naam te zien. Ik blijf heten een pracht palette vinden en ik ben er nog lang niet mee uitgespeeld!

X Renate

 

 

 

2 gedachtes over “Mermaids Forever Eyelooks

Laat een reactie achter

