Get to know me tag

Ik vond het weer eens tijd voor een tag en voor jullie om mij wat beter te leren kennen. Wat zoek je dan? Juist “the get to know me tag”. Het zijn flink wat vragen dus laat ik maar snel beginnen.

Geboortejaar?
Ik ben geboren in 1996, dus ik word dit jaar alweer 19.

Hoe lang ben je?
Ik ben ongeveer 1 meter 72.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Aan de super rare dromen die ik vannacht heb gehad, zo raar dat ik ze ook niet ga vertellen!

Waar ben je op dit moment?
Thuis op mijn kamer, ik zit achter mijn vertrouwde bureau deze vragen te beantwoorden.

Single/relatie?
Single

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Iemand die niet weet hoe ze zichzelf moet beschrijven.

Wat zou je op dit moment graag willen?
Ik zou nu graag willen dat mijn internet thuis eens niet zo ontiegelijk traag is en ik gewoon een serie of youtube kan kijken zonder dat alles steeds moet laden…

Wat is je doel in het leven?
Heel cliche, maar dit is gelukkig worden. Ik hoef geen grote carriere, maar ik wil doen wat ik leuk vind en daarnaast een gezinnetje opbouwen.

Waar ben je bang voor?
Ik ben bang voor hoogtes als je ergens vanaf kan vallen, ik heb het niet zo op liften dus als het kan pak ik de trap.

Heb je je rijbewijs?
Nu gelukkig wel! Afgelopen dinsdag heb ik hem daadwerkelijk opgehaald en inmiddels heb ik ook al alleen gereden. En geloof me, dat is echt super fijn!

Nagellak of lippenstift?
Ik draag eigenlijk nooit lipstick, dus ga ik voor nagellak. Dat draag ik regelmatig!

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
De lente. Dan is het nog niet te warm, leeft de natuur weer op en is als het goed is gewoon lekker weer.

Wil je ooit gaan trouwen?
Jazeker, dit valt ook deels onder mijn doel voor het leven. Want bij dat leuke gezinnetje wat ik wil, wil ik ook getrouwd zijn!

Ben je een healthy-freak?
Nope, ik eet gewoon wat ik lekker vind en waar ik zin in heb of dat nou gezond of niet gezond is.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Mijn haar is donker bruin en het is lang, maar niet meer super lang.

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Uhmm, ik wil eigenlijk nog wat leuke muscle tees, want die zitten echt heerlijk. En qua make-up, ik mag van mezelf weer even niks kopen.

Heb je tattoos?
Nee, als ik ooit een tatoo neem, dan moet er ook wel echt een goede betekenis achter zitten. Ik zou nooit zomaar iets voor de rest van mijn leven op mijn lichaam zetten.

Heb je piercings?
Geen piercings, alleen in beide oren heb ik 2 gaatjes

Draag je een bril?
Ja, sinds maart heb ik een bril. Mijn sterkte is -1,25 aan beide ogen.

Wat is jouw perfecte pizza?
De lekkerste pizza’s vind ik van ristorante van Dr. Oetker en dan de mozzarella en Funghi. Maar als ik in een restaurant pizza bestel neem ik meestal margarita.

Favoriete eten/drinken?
Qua eten zeg ik dan chocola als snack en als echt goed eten is het vis (vooral pangafilet) en als drinken doe mij maar optimel! 

Wat is je favoriete parfum?
Niet moeilijk! Purr van Katy Perry. Heerlijk vind ik die ruiken.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Wat is het laatste wat je kocht?
Het nagellakje van de Rita Ora collectie van Rimmel wat je hier op de foto ziet. Het is de kleur: 860 Bestival Blue

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
De theepot van beneden halen.

Favoriete ijsje?
Oehh, dat is van cornetto soft en dan de stracciatella. Die zie je ook hierboven. Vroeger op de camping wilde ik altijd deze. Helaas is die nu nog maar op heel weinig plekken te verkrijgen 😦

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Ik sta meestal wel vroeg op, omdat ik gewoon niet kan uitslapen. Als ik wakker ben, dan ben ik wakker en duurt het zeker weer een half uur voordat ik slaap. Daar heb ik nooit zin in en dan ga ik maar gewoon mijn bed uit.

Wat zijn je plannen voor 2015?
Voor de rest van 2015 ga ik aan mijn studie beginnen en verder zie ik alles wel op me af komen!

Met hoeveel kussens slaap jij?
Met twee kussens, eentje waar mijn hoofd op ligt obviously. En de andere om mijn armen omheen te slaan. Dat is een gewoonte die ik door de jaren heen heb opgebouwd. Ik kan wel zonder, maar het ligt gewoon veel lekkerder als ik mijn armen ergens omheen kan hebben.

Ben je een ochtend of avond persoon?
Ik ben wel echt meer een ochtendmens, al hou ik wel van lazy mornings en heb ik echt niet altijd zin om uit mijn bed te komen als het moet. Maar in de avond ben ik het gewoon op een gegeven moment zat en ga ik slapen. Deze hele vakantie ben ik bijna op elke avond zo rond half 11 / 11 uur gaan slapen, terwijl ik gewoon uit mag slapen maar omdat niet lukt ga ik maar bedtijds slapen.

Ben je geordend of rommelig?
Beetje half om half. Sommige dingen zoals mijn laptop, tas en belangrijke dingen heb ik goed geordend, maar als je naar mijn kamer kijkt is dat wel echt aardig rommelig.

Wat wil je op dit moment graag zien?
Het vervolg van Once Upon a Time ^_^ (dus seizoen 5).

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Mijn studie gehaald te hebben, een leuke vaste baan en hopelijk de eerste stappen richting een gezin al gezet.

Wie mis je op dit moment?
Niemand echt.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Phoe, ik vind mijn lichaam in totaliteit gewoon prima. Maar als ik echt een lichaamsdeel moet kiezen, dan kies ik mijn handen.

Ben je verlegen?
Als ik mensen niet ken, kan ik best wel verlegen zijn. Ik weet nooit zo goed wat ik tegen mensen die ik niet ken moet zeggen. Maar na een tijdje gaat dat al beter

Heb je een accent?
Niet echt een accent, maar ik kan soms wel ontzettend plat praten zoals dat in Utrecht gebeurd. Dus ik praat wel Utrechts als dat kan.

Zussen/broers, hoe oud?
Ik heb 1 broer van 21.

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?
ik woon nog lekker thuis, nu heb ik dagen dat ik moet werken. Verder hou ik van dagen dat ik thuis niks kan doen. Maar ik zie ook regelmatig mijn vrienden en mijn familie. Maar mijn dagelijks leven gaat vanaf september toch wel veranderen omdat ik dan ga studeren!

Dat waren de vragen, hopelijk weten jullie nu wat nieuwe dingen over me!

X Renate

2 gedachtes over “Get to know me tag

Laat een reactie achter

