Limburg, een lege kamer en komende week

Ik heb eens zin om lekker van me af te lullen dus dat is wat ik nu ook ga doen! Gewoon even een update over wat zich zo beetje speelt in mijn leven. Dus ik ga maar gelijk van start.

image

De afgelopen week bevond ik mij in Limburg, samen met twee goede vrienden hadden we voor een midweekje een huisje op het park de Schatberg. En het was zeker een geslaagde tijd. Zelf koken, zelf opruimen en doen waar we zelf zin in hadden. Er was een ding wat ik helaas niet kon en dat was de kinderboerderij ook echt op, maar kijk nou naar deze super schattige ezel! Vooral die oogjes. Helaas kon ik ze dus alleen maar over het hek heen aaien. Bij de geitjes kon ik helemaal niet komen met mijn handen 😦

Het hoogte punt was zeker het waterskien, want er was een waterski baan op het park. Na wat getwijfel ben ik toch mee gegaan en man wat was het gaaf. De eerste paar keer lag ik na 4 meter al in het water, maar na wat oefenen en tips ben ik toch een aardig eind gekomen. Je moet het even door krijgen en toen ik het door had wilde ik maar blijven gaan, maar helaas was toen de tijd op. Enige nadeel: een al 3 dagen durende spierpijn.

image

Verder hebben we lekker aan het zwembad gelegen. Hierboven zie je het buitenbad, wat in het echt toch iets minder spectaculair is als op de foto. Gelukkig hadden we donderdag nog een lekkere zonnige dag, nadat we begonnen met regen. Wat we het meeste hebben gedaan? Rare snapchats naar elkaar versturen. Ik denk dat er wel 200 foto’s over en weer zijn verzonden.

Dat ik weg was zagen mijn ouders ook als een kans. Namelijk om mijn vloerbedekking te vervangen. En dat betekende dat alles uit mijn kamer moest exclusief mijn boekenplanken. Maar mijn god, wat een werk. Op zulke moment kom je er pas achter hoeveel spullen je hebt. Vele dozen heb ik volgestopt met al mijn zooi en al die zooi moet ik nu weer terug gaan zetten. Ik heb wel dingen weggedaan, maar andere bewaar ik toch weer onder het mom ‘het kan ooit nog van pas komen’. Drastische veranderingen qua inrichting vinden niet plaats. Daar zijn 2 redenen voor. 1. Ik ben te lui (het is gewoon makkelijk om alles op de oude plek te zetten) en 2. Ik heb maar 2 meubels die niet op een andere plek kunnen staan. Ik zal het even laten zien met foto’s:

image

Zoals je hier kan zien zie je een mega kast staan, nou die hele kast (inclusief het bed en bureau) zitten allemaal aan elkaar vast. Het andere meubel waar ik het over had is mijn kleding kast, die door deze giantische kast nergens anders kan staan dan waar die staat. Oh en nog een leuk detail waarom het niet verplaatst kan worden. Dat zie je op onderstaande foto:

image

Dit was mijn kamer toen al de helft van de mega kast weg was. Ik had er een snapchat van gemaakt (vandaar de mislukte smiley) omdat ik het toch wel shocking vond. Maar wat je hier ziet is dat dus de muur achter deze mega kast niet volledig is behangen. Hier was mijn vader te lui voor en ik geef hem groot gelijk, want deze kast blijft er toch voorstaan.Maar goed ik ben dus nog bezig met het weer inruimen van mijn kamer.

Komende week wordt een rare week. Ik heb dan al wel een dagje gewerkt, maar nu gaat het toch pas echt weer beginnen. Gelukkig iets minder uren dan vorig jaar, want 4 volle dagen vond ik iets te veel van het goede. Maar na vandaag ben ik toch wel extra blij dat ik een baantje heb, want ik begon me toch al aardig te vervelen. De hele dag door series kijken lukt me gewoon niet meer. Ik ben nu trouwens Revenge aan het afkijken en ik zal misschien nog wel iets schrijven als ik er echt klaar mee ben. Maar goed terug naar mijn komende week. Wat wel nadelig is aan dat ik moet werken, is de hitte golf. Nou vind ik hitte in Nederland (dus boven de 25 graden) sowieso al niks, maar het is extra naar als je in een lange broek moet werken!

Verder heb ik dinsdag mijn diploma uitreiking! Ik heb er best wel zin in. Ik heb een mooie jurk en heb al helemaal zin om me klaar te maken en toch ook om alle cliche praatjes van docenten aan te horen! Het is nota bene wel mijn laatste keer dat ik naar mijn middelbare school toe ga! 6 jaar lang en nu de laatste keer, ik besef het me nog steeds niet! Verder heb ik na bijna 2 maanden weer eens rijles, dus ik ben benieuwd of ik het nog kan. Ik hoop van wel want ik moet ook binnenkort al weer afrijden, maar ja ik hoop ook dat niet iedereen erna gaat vragen, want eigenlijk wil ik het niet vertellen, zodat ik ook geen vragen na afloop krijg die ik al 2x met veel moeite heb moeten beantwoorden. Als niemand het weet dat ik examen heb gedaan, hoef ik ook niet te vertellen dat ik weer gefaald heb. Dat is het naarste van het zakken! Al hoop ik dat het nu wel lukt, want ik ga een faalangstexamen doen.

Als laatste voor deze blogpost, wil ik toch even teasen dat er komende week een heel speciale blogpost online gaat komen! Ik ga nog niet verklappen wat, maar je kan het wel weten als je op bepaalde details let. Dat zullen jullie dus nog wel zien!

X Renate

Laat een reactie achter

