New in: Beauty

Hoeveel make-up ik al heb, ik zal altijd verleid worden om nieuwe dingen te kopen. Ik heb ze helemaal niet nodig, maar ik vind het gewoon zo leuk en ik word er echt gelukkig van. Vandaag ga ik laten zien met welke producten ik mezelf de laatste tijd heb verwend.

Kruidvat:
Eigenlijk kan ik dit wel minimaliseren tot Essence. Essence is toch wel echt mijn favoriete make-up merk. De kwaliteit van de producten vind ik in vergelijking tot de prijs echt heel erg hoog! Goed mijn aankopen van de laatste tijd daar:

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Alle Colour and Go nagellakjes van Essence zijn weg en daarvoor in de plaats zijn deze The Gel lakjes gekomen. Ik had eerst alleen de hele lichte nude roze gekocht, maar zonder de base en top coat bleef dat totaal niet zitten. Dus toen het 1 + 1 op nagellak was bij de kruivat kocht ik die maar meteen en nam ik nog 2 kleurtjes. Als je de base en top coat wel gebruik in combinatie met deze lakjes blijft het bijna een hele week zitten met wel een paar kleine chips, maar dat is te overzien.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ik kocht deze dingen meer uit praktische redenen dan echt uit make-up liefde. Mijn oogschaduw kwastje voor aanbrengen vond ik toch niet heel fijn meer, en dat is deze gelukkig wel. Ik had nog geen lip kwast en mijn mascara was op en ik moest dus een nieuwe. Dit is wel een mascara met gebruiksaanwijzing, want anders lijkt het echt alsof ik nep wimpers draag

SAMSUNG CAMERA PICTURES

En als laatste deze Blush en Highlighter uit de Cinderella Limited Edition Collectie. Ik had ze al laten zien in deze post en ik ben er nog steeds heel erg blij mee! (en wauw ik blijf deze foto prachtig vinden).

Lush:

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Toen ik met mijn moeder in Haarlem was stapte ik impulsief de Lush binnen om dit product eens te kopen. Ik had ooit al eens een mini in een glossybox gehad, maar die was niet goed meer. Dus nu ga ik niet zuinig met deze verpakking doen, want dat is gewoon zonde als ik het straks weg kan gooien. Lemony Flutter is een nagelriemcrème, maar kan voor elk droog plekje gebruikt worden!

Beauty88.nl:
Omdat ik weer een baantje heb en ik mijn VWO diploma had gehaald vond ik dat ik nu eindelijk wat dingen mocht bestellen die ik al langere tijd op het oog had. Maar vooral de actie van deze webshop waarbij je bij een bestelling van boven de 30 euro een gratis cadeauproduct zou krijgen trok mij aan.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Rechts boven is het Revolution Redemption Iconic 3 Palette te zien. Dit is een dupe (namaak) van het Naked 3 palette en deze wilde ik al een langere tijd hebben. Het Iconic 1 palette is me goed bevallen dus ik wilde deze toch ook al een tijdje hebben. Ook het mermaids forever palette (links) had mijn ogen al getrokken. Ik wilde wat meer kleur om mee te experimenteren en daar is dit palette geschikt voor. En dan het Go to the City palette met oogschaduw, blush en highlighter was mijn cadeautje van de actie.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

En als laatste heb ik nog deze 2 kwasten. Mijn allereeste Real Techniques kwast! Ik was al langere tijd opzoek naar een goede foundation kwast en ik heb die gevonden. De sculpting brush is er perfect voor! Na wat reviews op internet wilde ik hem toch wel graag hebben. En wauw ik ben verliefd. Gister heb ik er foundation mee aangebracht, de foundation die ik al tijden gebruik, en het zag er gewoon flawless uit. Ik heb nu gewoon zin om dagelijks foundation te gaan dragen door deze kwast. Ja deze kwast was de €11,50 helemaal waard! Ook bestelde ik nog een extra blending kwast van bhcosmetics, hij is lekker groot en dit soort kwasten zijn altijd handig. Maar deze kwast was vooral om de 30 euro te halen.

Ik ben helemaal happy met deze nieuwe producten!

X Renate

Laat een reactie achter

