Eindexamengala look

Afgelopen woensdag was mijn eindexamengala en dat betekend weer eens heerlijk de tijd nemen om jezelf (en anderen) op te tutten. Traditiegetrouw gingen mijn vriendinnen en ik ons gezellig samen klaar maken. En aangezien ik de make-up lover ben en er ook het meeste verstand van heb, heb ik naast mezelf ook nog wat andere meiden opgemaakt. Maar goed dit was mijn look:

IMG_20150610_212319

Kleding & accessoires

Jurk: H&M
Schoenen: Van Haren
Horloge: Lucardi
Ketting: Custom Jewels
Armband: van Mama geweest

IMG_20150610_212352

Make-up gebruikt:

Benefit ~ the Pore fessional
MaxFactor ~ Facefinity Nude 47
Essence ~ Mattifying Compact Powder, Perfect Beige
Rimmel ~ Natural Bronzer, 021 Sun Light
Essence ~ Cinderella Blush 01 So This is Love
Essence ~ Cinderella Highlighter 01 The Glass Slipper

Urban Decay ~ Primer Potion Eden
Sleek ~ Storm palette
Make-up Revolution ~ Redemption Palette Iconic 1
Fashion Make-up ~ Eyeliner
Essence ~ Gel Eye Pencil Waterproof
Etos ~ Hypoallergeen Masacara Waterproof

SAM_1459.JPG wordt weergegeven

Hier zie je de ooglook nog even close-up. Hij is niet 100% gelijk, want dit was de foto die ik maakte toen ik de look een paar dagen eerder eerst even uitprobeerde. Het gaat vooral om het groene lijntje onder mijn oog. Voor het gala wilde ik een jurk die niet zwart was, dat is zeker weten gelukt! Deze groene jurk was perfect. Toch is een groene jurk voor sommige dingen nog best lastig. Want je wordt met verdere kleurkeuzes flink gelimiteerd. Vooral voor de make-up vond ik het lastig, daarom ook de test look die heel goed uitpakte. En speciaal voor deze jurk heb ik de ketting van Katherine besteld, omdat ik een mooie zilveren ketting wilde om de look af te maken.

Het gala was ook zeker geslaagd! Het was super gezellig en ik heb weer eens lekker gedanst. Het enige wat wat minder fijn was dat mijn voeten op een gegeven moment echt ontzettend pijn deden en ik had geen alternatief om aan te trekken. Maar goed ik heb het wel overleeft!

X Renate

Laat een reactie achter

