Happy moments en leuke vooruitzichten

Het is nu ook voor mij officieel zomervakantie! De eindexamens zijn klaar en ik kan nu echt weer vol op niks gaan doen of juist leuke dingen. Vandaag heb ik 2 lijstjes samen gesteld. Eentje met mijn happy moments van de afgelopen tijd waar ik ondanks de stress en druk van heb genoten en een lijstje met alle leuke vooruit zichten die deze mega lange (3 maanden) vakantie met zich mee gaan brengen. Dus laten we maar beginnen met de happiness:

Happy Moments

  • Heerlijke voor een veel te lange tijd durende groepsgesprekken tijdens en tussen het leren door. De ene keer over complete onzin en de andere keer discussies over de leerstof of elkaar dingen proberen uit te leggen. En dat laatste kwam zeker nog goed uit!
  • Ter ontspanning lekker oude afleveringen Glee kijken, ik was aangeland bij seizoen 4 en ik vind het heerlijk!

SAM_1434.JPG wordt weergegeven

  • Deze replica van Katherines Lapis Lazulli ketting uit The Vampire Diaries (dus haar daglichtketting). Ik bestelde hem en nu hij ook binnen is ben ik er erg blij mee!

  • Heerlijk knuffelen met mijn huisdieren! Het is zo raar hoeveel beter je je kan gaan voelen door gewoon even met je konijn of kat te knuffelen.
  • Daarnaast heb ik ook een neefje en nichtje die heel lief zijn. Door de examens heb ik ze wat minder gezien dan normaal, maar als ik ze dan weer zag was het echt even genieten van de happiness die zei uitstralen als ze mij weer eens zien.
  • Ook een klein lichtpuntje was dat ik een matchingsdag voor mijn 2e keuze studie kon verplaatsen van volgende week zaterdag naar half augustus! Dat betekend dat ik gelukkig niet helemaal naar Amsterdam hoef voor een studie die ik eigenlijk helemaal niet wil.
  • Na ongeveer 4 weken dagelijks make-uploos door het leven te gaan door de examens, genoot ik er extra van om mezelf eindelijk weer eens uitgebreid op te maken!
  • En als laatste, waar ik maandag nog over mijn favoriete youtube kanalen schreef en daarbij Against the Current noemde, kwam ik er die avond achter dat ze naar Nederland komen in september. Dus inmiddels heb ik kaartjes gekocht en ben ik heel happy dat ik er heen ga 😀

Leuke vooruitzichten

  • De meeste series zijn gestopt, maar komende week beginnen er ook weer wat. Voor mij zijn dat Devious Maids en Pretty Little Liars. In Devious Maids heb ik het meest zin, omdat ik dat in september voor het laatste nieuw heb kunnen kijken.
  • Deze week ga ik met mama lekker een nachtje in een hotel in Haarlem. Even moeder-dochter tijd en leuke dingen doen!
  • Het eindexamen gala! Dit word het laatste school feest met mijn lieve vriendinnetjes en stiekem heb ik daar toch nog best wel zin in!
  • En ook natuurlijk het vooruitzicht van 3 maanden vakantie is heerlijk. Ik ga nog een midweekje naar Limburg met vriendinnen en 2 weken met mijn ouders mee naar Zeeland. Verder ga ik heerlijk genieten van de vrijheid en doen wat ik wil.

Dit waren de lijstjes dan alweer. Ik weer verder genieten van deze heerlijke lazy sunday, want die heb ik wel echt gemist in al die weken voor en tijdens de examens!

X Renate

Laat een reactie achter

