Mijn favoriete Youtube Kanalen

Ik ben een echte youtube verslaafde. Al gauw kan ik op een dag meer dan 2 uur op Youtube filmpjes kijken. Ik volg voornamelijk Nederlandse Youtubers, maar er zijn ook wat buitenlandse Kanalen die ik erg kan waarderen. Vandaag heb ik mijn favorieten op een rijtje gezet. Sommige wat standaard en andere wat minder. Maar goed here we go:

Vloggloss

Ik volgde Mascha al voordat ze begon met vloggen, maar ik denk wel dat ik haar vlogs leuker vind dan haar beautyfilmpjes. Al vanaf de eerste vlogs die toen nog op Beautygloss zelf verschenen was ik een trouwe kijker en de vlogs zijn echt een onderdeel van mijn dag geworden en nu ik ook meer tijd heb in de ochtend doordat ik niet op 7.45u weg hoef kijk ik de nieuwe vlog als meteen als ik wakker ben.
Funfact, haar eerste vlog op Vloggloss, haar kanaal waarop ze 18 november 2014 dagelijks een vlogs plaatst, verscheen op mijn verjaardag. Dat betekend dus dat ik vandaag dus al 189 dagen 18 ben.

Furtjuh

Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het eerst bij Rutger terecht kwam, maar wel dat ik door zijn Furtalen filmpjes fan werd. Sindsdien ben ik Rutger gaan volgen en nu durf ik toch wel te zeggen dat hij echt een van mijn favorieten is. Gewoon de extra video van vorige week die je hier kan zien, laat zien waarom. Rutger heeft geweldige humor en is echt de enige die dit kan verzinnen.
Als je echt wil lachen moet je iets verder terug in de tijd en zijn filmpjes uit furbruari bekijken, want de afgelopen februari had hij elke schooldag een video met een andere youtuber en die zijn gewoon echt te grappig!

React

Dit kanaal is afkomstig van The Fine Brothers en waarom ik dit kanaal boven hun eigen kanaal plaats, komt omdat ik eigenlijk vooral de react series (en dan vooral Teen React) het leukst vind. Daarom ook het React channel dat alleen maar bestaat uit react, maar dan ik heel veel verschillende soorten. Ik vind het geweldig om te kijken en heb dan ook zo ongeveer elk filmpje (en het zijn er erg veel) als gezien. Dat doe ik dus als ik eigenlijk moet leren ^_^
Ik heb niet echt een favoriet onderdeel, want alles is gewoon leuk. Ja ik heb een serieuze verslaving opgelopen en ik hoop voor jou dat je deze niet overneemt, want geloof me er is veel te veel leuks om te kijken en er komen meerdere filmpjes per week online!
Het filmpje wat je hier ziet is mijn favoriet van de afgelopen tijd. Geweldig gewoon, vooral als je al langer en vaak kijkt en je ook echt een beetje iedereens trekjes te door hebt.

VeraCamilla

Voor een leuke dosis aan beautyvideo’s kom je bij Vera goed terecht. Als je een beetje bekend bent in de bloggers en youtubers wereld van ons landje ken je haar ook wel. Vera is mijn favoriete van de beauty-youtubers en dat komt vooral door haar enthousiasme. Je ziet  gewoon echt dat ze het leuk vind om filmpjes te maken en dat maakt kijken altijd al een stuk leuker. Vera plaatst niet alleen beauty filmpjes maar nog veel meer.
Dit filmpje laat perfect zien waarom ik van Vera hou. Haar enthousiasme en vooral de humor die je hier in terug ziet. Ook de ervaren hebben dus toch ook nog wel  eens moeite met een nieuw product en je hoeft het dus allemaal echt niet in een keer te begrijpen.

Against The Current

Oké, oké. Against The Current is dan wel een band, maar ze zijn daarmee juist heel actief op Youtube en dat is ook hoe ik ze heb leren kennen. Het eerste wat ik zag was de cover van Heart Attack van Demi Lovato. Toen vond ik de stem van Chrissy Costanza wel al heel vet. Inmiddels hebben ze ook een aantal eigen nummers uit en daar ben ik echt van gaan houden. Dit is momenteel mijn favoriete nummer, maar eigenlijk alles wat ze uitbrengen vind ik heel gaaf. Zeker de moeite waard om naar te luisteren!

Dit is nog maar een selectie uit mijn abonnementen, maar deze wilde ik toch graag delen. Youtube is gewoon een van mijn favorieten media en ik vind het heerlijk om het uren lang door te spitten. Ik kijk ook veel meer dan alleen mijn abonnementen en daardoor ontdek ik vaak toch ook weer nieuwe dingen!

X Renate

Een gedachte over “Mijn favoriete Youtube Kanalen

Laat een reactie achter

