Van de laatste tijd #3

Ik vond het weer eens tijd voor een post met alles wat mij de laatste tijd bezig houdt. Niet alleen favorieten, maar ook gewoon wat ik veel doe, draag, gebruik. Vooral omdat de laatste keer alweer in december was. Nu mijn concentratie ook even niet mee werkte heb ik dit maar vast gedaan en lukt het hopelijk zo wel weer.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Schoenen:
Het is naar mijn mening voor iedereen wel noodzakelijk om ten minste een paar goede gympen te hebben. Dit exemplaar is dat voor mij. Aangezien mijn Adidas bijna uit elkaar vallen, was ik op zoek naar vervangers. En op het wel geliefde Zalando-Lounge kwam ik deze tegen. De actie was alles onder 25 euro en ik dacht kijken kan geen kwaad. Na goedkeuring van mijn moeder waren ze besteld en had ik gympen voor 25 euro die normaal 90 kostte, een goede deal al zeg ik het zelf. Ze zijn van Helly Hansen (een merk wat ik niet kende), maar ze lopen en goddelijk en zien er ook nog eens mooi uit!

Bezigheid:
Als je mijn blog hebt gevolgd de laatste tijd (voor zover ik dingen plaatste), weet je nu wel wat ik bedoel met bezigheid. Want ik hou me vooral bezig met mijn examens. Niet alleen mijn Centraal examen voor het Vwo, waar ik het de afgelopen posts vooral over heb gehad. Maar ook mijn rijexamen. Vrijdag mag ik namelijk weer afrijden (ja weer, mijn eerste keer ben ik gezakt 😦 ). Dus ook met lessen ben ik de laatste tijd behoorlijk bezig.

Boek:
Ongeveer een maand geleden schreef ik dat ik het lezen weer helemaal had opgepakt en dat ik benieuwd was hoelang ik nog zou blijven lezen. Nou het antwoord is dus al minstens een maand. Paper Towns is inmiddels als een tijd uit en ik ben nu weer bezig in the Mortal Instruments series. Ik was gebleven bij boek 2 en daar ben ik nu nog in bezig. Ik vind het heerlijk om over andere bovennatuurlijke dingen te lezen en daar is deze serie ook weer perfect voor.

Cinderella
Make-up:

Ookal heb ik dit pas gister gekocht en telt het dus niet helemaal, hoort het wel bij deze tijd en man wat vind ik ze mooi. De Essence Cinderella collectie is limited edition voor deze maand en ik heb deze 2 pracht producten weten te bemachtigen. Al toen ik hoorde dat er Disney producten bij essence kwamen wist ik dat ik op z’n minst iets wilde hebben. De highlighter werd al heel positief beoordeeld in bloggersland, maar over de blush was minder enthousiasme, vooral door het uiterlijk. Ik vind hem daarentegen prachtig. De kleur is heel mooi en is ook echt een unieke toevoeging aan mijn stash. De highlighter is ook werkelijk prachtig! Ik ben heel blij dat ik ze heb en ik kan ze ook aan iedereen aanraden!

Serie:
Wat ik vooral veel (naja veel, het meeste dan) kijk de laatste tijd is the Originals. Met The Originals was ik nog niet begonnen met het 2e seizoen, maar dat heb ik met veel plezier al weer ingehaald. Ik loop weer helemaal bij en dat vind ik dan wel weer jammer. Het verhaal vind ik (in tegenstelling tot andere series die ik volg) heel goed uitgewerkt en ik leef heel erg mee. De spanning is om te snijden en ik ben benieuwd hoe het seizoen zal eindigen, want de meeste seizoenen lopen nu tot een einde.

A five-faceted kaleidoscopic image of a blonde woman against a bright background; below, the wordmarks "Kelly Clarkson" and "Piece by Piece" are printed in stylized stencil typefaces.

Muziek:
In februari kwam dit pareltje uit. Ik heb nog een poging gedaan om een hele post te wijden aan dit album, maar ik heb dit nooit afgeschreven. Dus noem ik het hier nog maar even. Het album Piece By Piece had lang op zich laten wachten, maar man wat is die goed. Kelly is ook een van mijn all-time favourite artiesten en heeft zichzelf weer helemaal bewezen. Ik heb het dan ook al heel vaak geluisterd. Mijn favoriete nummers zijn: Let Your Tears Fall, Someone, Piece by Piece en Second Wind.

Dat was weer mijn lijstje van favorieten van de laatste tijd. Nu ik het ook maar gelijk heb afgemaakt, kan ik weer verder met leren, oefenen en examens maken.

X Renate

 

Een gedachte over “Van de laatste tijd #3

Laat een reactie achter

