Make-up Stash: Nails

Hier is alweer deel 3 van mijn make-up stash. Nou zie ik wel altijd dat als mensen hun make-up stash laten zien, ze geen nagellak laten zien, maar ik ga dat wel doen. Het zijn deze keer veel foto’s (die ik zelf heel mooi vind geworden) met wat minder uitleg. Ik heb het op kleur neergezet, want zo staat het ook in mijn stash geordend, so let’s go:

Wit en Nude:
SAMSUNG CAMERA PICTURES

  1. Max ~ Nails Colour Coat ~ White
  2. Professional Nail Care ~ Super Finish ~ French White
  3. Professional Nail Care ~ Super Finish ~ French Pink
  4. Loreal ~ Resist & Shine Titanium ~ Golden Silk?

Witte nagellak, ik krijg het altijd via een setjes wel in mijn stash, vandaar 2. En nog mooie nude nagellak, waarvan je het niet direct ziet.

Roze
SAMSUNG CAMERA PICTURES

  1. Nails inc. ~ Brook Street
  2. Catrice ~ Ultimate Nail Lacquer ~ 20 Meet Me At Coral Island
  3. Onbekend merk (uit Spanje) ~ 37
  4. Moment Make-up ~ Fluor 03

Roze een kleur die ik toch wel mooi vind om te dragen. Ook al lijkt nummer 4 heel rood, is hij op mijn nagels toch echt roze. De andere 3 draag ik nog regelmatig, maar door de fluor van 4 draag ik die nooit.

Rood, oranje & geel
SAMSUNG CAMERA PICTURES

  1. Miss Sporty ~ Clubbing Colours ~ 304 Manga
  2. Catrice ~ Ultimate Nail Lacquer ~ 19 Fred Said Red
  3. Miss Sporty ~ Clubbing Colours ~ Lollipop
  4. Catrice ~ Ultimate Nail Lacquer ~ 700 Birdy Reloaded!

De twee rode zijn echt mooi, die van catrice draag ik ook nu. Oranje nagellak is als Nederlander toch wel een musthave en nog een simpele gele kleur.

Groen
SAMSUNG CAMERA PICTURES

  1. Gosh ~ Nail Lacquer ~ 622 Venus
  2. Catrice ~ Ultimate Nail Lacquer ~ 48 Emerald Bay
  3. Hema ~ Longlasting Nailpolish ~ 842
  4. Moment Make-up ~ Fluor 04

Alleen de eerste 3 draag ik echt. De groene was een beetje een miskoop, die ik toch niet weggooit. Ook om de een of andere reden is de achtergrond op deze foto heel roze, no idea why.

Blauw
SAMSUNG CAMERA PICTURES

  1. Miss Sporty ~ Clubbing Colours ~456 Blue Bath
  2. Onbekend merk (uit Spanje) ~ 50
  3. Miss Sporty ~ Clubbing Colours ~ 320 Pop Fiction

I love blue polish, vooral de 2 van miss sporty zijn prachtig en draag ik iets te graag. Ze zijn dan ook nog maar half vol.

Paars
SAMSUNG CAMERA PICTURES

  1.  Miss Sporty ~ Clubbing Colours ~ 313 Fatal Plum
  2. Parisax Professional ~ Magic
  3. Yes, Love (naam onbekend)

Iets minder geliefde nagellak. Paars draag ik bijna nooit, maar toch zijn het wel mooie kleuren.

Goud, zilver, grijs:
SAMSUNG CAMERA PICTURES

  1. Miss Sporty ~ Clubbing Colours ~ 312 Gold Backstage
  2. Miss Sporty ~ Clubbing Colours ~ 311 Metallic Crystal
  3. Bell ~ Air Flow Lotus Effect ~ 701
  4. Catrice ~ Ultimate Nail Lacquer ~ 67 Greyday, Greyday!

Alleen de laatste twee draag ik nog en de andere twee ooit gekregen en ik denk steeds goud en zilver kunnen nog wel eens handig zijn!

Donker kleuren:
SAMSUNG CAMERA PICTURES

  1. Onbekend merk (uit Spanje) ~ 19
  2. Catrice ~ Ultimate Nail Lacquer ~ 59 First Class Up-Grape
  3. Nails inc. ~ Victoria
  4. Essie ~ Bordeaux

Dit zijn nou echt de herfst / winter kleuren die ik dan ook graag draag. Nu heb ik toch weer liever een vrolijk kleurtje op mijn nagels, maar het zijn allemaal prachtige kleuren.

Glitter topcoats
SAMSUNG CAMERA PICTURES

  1. Catrice ~ Ultimate Nail Lacquer ~ 40 I’m Dynamite
  2. H&M ~ Glitter Nail Polish
  3. Essence ~ Nail Art Special Effect Topper ~ 02 Circus Confetti

Gekocht toen de glitter nagellak helemaal in was, toen best wel gebruikt maar nu eigenlijk nooit meer.

Top & Base coats
SAMSUNG CAMERA PICTURES

  1. Hema ~ Top Coat Matt
  2. Professional Nail Care ~ Finishing Touch ~ Top Coat
  3. Essence ~ Quick Dry Top Coat
  4. Essence ~ protecting base coat

Als laatste de basics, ik gebruik altijd een base en top coat en heb die ook graag op voorraad (daarom 2 top coats). De matte top coat, ik weet niet of het aan mij ligt, werkt niet goed. Ik krijg mijn nagels nooit mooi egaal mat.

Wat ik achteraf gezien niet had moeten doen, was alle lakjes schudden. Het is wel mooier, maar er ik denk wel dat 1/3 al zichtbaar is dat ik ze intensief heb gebruikt. Vrijwel alle miss sporty lakjes zijn nog half vol, dat komt vooral door de trend van de marble nails. Ik vond dat geweldig, maar je nagellak gaat er wel snel door heen. En daar quick dry voor gebruiken is niet de slimste manier om zuinig te doen.

Wat ik wel echt heb met nagellak, zodra ik erge chips heb moet het er af. Daar kan ik echt niet tegen. Ik snap niet hoe mijn vriendinnen soms gewoon maanden kunnen rond lopen met een mini beetje nagellak op een of twee nagels. Ik ben daar iets te perfectionistisch voor.

Er komt nog een deel aan met mijn tools, want samen werd het iets te veel en kan ik ook meteen uitleggen waarvoor ik de kwasten gebruik!

X Renate

2 gedachtes over “Make-up Stash: Nails

Laat een reactie achter

