Make-up Stash: Face & Lips

Het is tijd voor het 2e deel van mijn make-up Stash. Vandaag al mijn gezichtsmake-up en alles voor de lippen. Dus laten we maar weer snel beginnen!

Foudations & Concealers
SAMSUNG CAMERA PICTURES

  1. Da Natural looking Skin
  2. Max Factor ~ Face Finity ~ Nude 47
  3. Essence ~ All-in-one BB Cream ~ 01 Universal
  4. Elf ~ Tone Correcting Concealer ~ Ivory
  5. Essence ~Coverstick ~ Matt Beige

Met foundation heb ik een haat relatie, ik draag het nauwelijks. Deels door een redelijk normale huid en daarnaast door het probleem met het vinden van de juiste kleur. Alleen de eerste klopt op dit moment, een foundation ooit op een markt gekocht. Die van Max Factor kan als ik iets bruiner ben en Essence BB Cream noemt zichzelf dan wel universal, nou ik vind het meer een sinaasappelkleur op mijn huid (alleen als ik extreem bruin ben kan die).

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Als eerst maar weer even een overzicht foto, maar dit zijn alle poederproducten die ik voor het gezicht heb. Goed we gaan over op meer gedetailleerd:

Poeder & Bronzer:
SAMSUNG CAMERA PICTURES

  1. Essence ~ Mattifying Compact Powder ~ Perfect Beige
  2. Rimmel ~ Natural Bronzer ~ 021 Sun Light

Dit zijn producten waar je wat mij betreft er maar één van nodig hebt. Een prima poeder van essence waarvan de verpakking kapot is, tja me liefde gebruikt. En deze perfecte bronzer die ik van mijn moeder heb gestolen. Toch best handig van die moeders die goede producten kopen en nooit gebruiken!

Blushes:
SAMSUNG CAMERA PICTURES

  1. Essence ~ Blush Up! ~ 20 Pinky Flow
  2. Elf ~ Baked Blush ~ Pinktastic
  3. Sleek ~ Rose Gold
  4. I<3 Makeup ~ Blushing Hearts ~ Peachy Keen Heart
  5. I<3 Makeup ~ Blushing Hearts ~ Candy Queen of Hearts

I Lovee Blush! Stuk voor stuk prachtig! Rose Gold is zeker mijn favoriet, maar de andere blushes mogen er ook zijn. Ik gebruik ze ook met liefde. Wat wel jammer is, ik heb de Candy Queens of Hearts laatst laten vallen en net bij het maken van de foto’s kwam ik er achter dat de 3 kleuren nu los zitten. Dus daar voortaan maar voorzichtig mee zijn!

Highlighter:
SAMSUNG CAMERA PICTURES

  1. Makeup Academy ~ Undress Your Skin Shimmer Highlighter
  2. I<3 Makeup ~ Goddess of Love Highlighter
  3. Essence ~Soo Glow! Highlighter ~ 20 Bright Up Your Life

Hoe ik van Blush hou, hou ik nog meer van highlighter! Deze 3 zijn absoluut prachtig en tja ik lijk er maar niet genoeg van te hebben, want ik kan me bijna niet meer inhouden bij het zien van een mooie nieuwe highlighter!

Lipsticks:
SAMSUNG CAMERA PICTURES

  1. Elf ~ Fearless
  2. Miss Sporty ~ Perfect Colour Lipstick ~ 058 Malaga
  3. Essence ~ Longlasting Lipstick ~ 10 Cotton Candy
  4. Miss Sporty ~ Perfect Colour Lipstick ~ 038 I Love
  5. Makeup Academy ~ Nectar
  6. Sleek ~ True Colour Lipstick ~ Bare All
  7. Elf ~ Seductive
  8. Essence ~ Longlasting Lipstick ~09 Wear Berries!

Lipstick, ik draag het eigenlijk veel te weinig. Maar ja ik weet ook niet of ik al mijn lipsticks even mooi vind… Ik zou het in elk geval vaker moeten dragen om daar achter te komen.

Overige Producten:
SAMSUNG CAMERA PICTURES

  1. Model CO ~ Lip Duo Lipstick & Ultra Shine Lipgloss
  2. Essence ~ Lipliner ~ 10 Femme Fatale
  3. Model CO~ Cheek & Liptint ~ Rosy Red
  4. Benefit ~ Porefessional

Nog wat overige niet te categoriseren producten. Op de Lipliner na allemaal uit een Glossybox. De lipliner heb ik gekocht omdat ik zonder geen rode lipstick op kon doen. Veder een mooie Lip Duo, eigenlijk alleen de lipstick, want ik heb ook verder geen gloss. Dat staat mij gewoon niet. De lip en cheektint vind ik eigenlijk spuug lelijk, maar hij ruikt zo lekker, dus ik kan het niet weg gooien. En nog een mini van de Porefessional welke ik heel zelden gebruik.

Dan was dit alweer het 2e deel van mijn stash. Er komt sowieso nog een 3e deel, met Nagellak en tools, misschien ga ik die nog splitsen als het toch te veel is samen. Maar dat zien jullie dan vanzelf wel. En dan heb ik mijn hele stash vast gelegd.

X Renate

Laat een reactie achter

