Make-up Stash: Eyes

Vandaag onderdeel 1 van mijn make-up stash, al mijn oogmake-up. Er komen nog meer delen, maar ik wilde het liever splitsen en alles iets uitgebreider kunnen behandelen of dan een veel te lange post. Laat ik maar meteen beginnen:

Oogschaduwprimers:
SAMSUNG CAMERA PICTURES

  1. Urban Decay ~ Primer Potion (samples) in: Eden, Original, Anti-aging & Sin
  2. Catrice ~ Prime and Fine Eyeshadow base
  3. I ❤ makeup ~ eye primer

Zoals je kan zien heb ik er nog aardig wat. Maar dat komt meer omdat ik steeds primers bij palletes krijg. Alleen die van catrice heb ik zelf gekocht. Het sample van Original is nu bijna op, maar ja ik kan voorlopig nog wel vooruit met deze eyeprimers.

Oogschaduwpaletten:
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Dit zijn alle paletten die ik heb, het zijn er nog best wel veel, vooral als je ziet wat er in zit. Goed in kleinere selecties komen de details.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

  1. Make-up Revolution ~ Ultra 32 Eyeshadow Palette ~ Flawless
  2. Fashion Pastels

Dit zijn mijn grootste paletten (dus met de meeste kleuren). De eerste is prachtig en pas recent aan mijn collectie toegevoegd, maar ik kan nu al niet meer zonder. En dan het Fashion Pastels palette. Dat is mijn allereerste echte make-up, een oud doosje van mijn oma geweest en toen mocht ik het hebben. Nu gebruik ik het nooit meer, maar ik kan het toch niet weg doen.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

  1. Urban Decay ~ Naked 2
  2. Sleek ~ Storm
  3. Makeup Academy ~ Pretty Pastels
  4. Makeup Revolution ~ Redemption Palette ~ Iconic 1

De 12-kleurige paletten. Sleek was mijn eerste zelf gekochte en ben ik nog steeds super blij mee. Mijn dierbaarste palette is zeker weten het Naked 2, wat ik in Barcelona heb gekocht. Verder nog een Naked 1 dupe (van makeup revolution) en een iet wat slecht gepigmenteerd palette met wel mooie kleuren.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

  1. I<3 Makeup ~ #Selfie
  2. Rimmel London ~ Glam eyes ~ 001 Smokey Noir
  3. Essence ~ All About Nude

Dan nog de wat kleinere paletten. Dit zijn mooie aanvullingen voor mijn stash met rimmel en essence als uniekere kleuren en het #selfie palette als een mooi en compacter palette.

Mono oogschaduws:
SAMSUNG CAMERA PICTURES

  1. Rimmel London ~ Colour rush ~ 060 Bronzed
  2. Essence ~ 3D eyeshadow ~ 11 irresistible fox-trott
  3. Etos ~ 4049 110
  4. Emite makeup ~ micronized eyeshadow ~ Nect
  5. Da Vinci cosmetics ~ Mineral Glitters ~ 46 Pink Azalea
  6. Rimmel London ~ Colour rush ~ 070 After Dark
  7. Flormar ~ mono eyeshadow ~ 25
  8. Flormar ~ mono eyeshadow ~ 02
  9. Zoeva ~ Pigment ~ Zen

Al mijn mono-oogschaduws. De witte van flormar gebruik ik het meeste, maar die van essence en emite moet ik eigenlijk vaker gebruiken. De rest is of een miskoop of gekregen en ook niet zo vaak gebruikt.

Oogpotloden:
SAMSUNG CAMERA PICTURES

  1. Beauty By Fancy
  2. Esscence ~ Stays no Matter What Eyepencil & Shadow in: 08 Chocolate Brownie, 04 Gorgeous Grey, 05 Cute Copper & 03 Twinkling Turquoise
  3. Catrice ~ eye pencil (uit een weggegooid palette)
  4. Catrice ~Made to Stay inside eye Highlighter Pen ~ 010 In The Mood For Nude
  5. Long Lasting Waterproof eyeliner
  6. Essence ~ Gel Eyeliner Waterproof
  7. Pupa ~ True Eyes ~ 01

De een gebruik ik vaak en de andere nooit, sommige zijn ook beter dan anderen. Maar dit zijn potloden die ik in mijn bezit heb.

Mascara, eyeliner, wenkbauwgel:
SAMSUNG CAMERA PICTURES

  1. Etos Hypoallergeen Mascara Waterproof
  2. Etos Hypoallergeen Mascara
  3. Essence Lash & Brow Gel
  4. Fashion Make-up Eyeliner

Dit is mijn beperktste selectie. 2 mascara’s van de zelfde lijn omdat ik de gewone het fijnst vind, maar soms door de regen moet en dan op de waterproof vertrouw. Dan een wenkbrauwgel die ik nu bijna niet meer gebruik. En een eyeliner die ooit uit de glossybox kwam, maar ook bijna nooit gebruik.

Dit is al mijn oogmake-up, het is aardig wat, maar het meeste gebruik ik ook echt. En ik ben ook gewoon heel slecht in weggooien. Later komt de rest van mijn make-up nog op deze blog, maar aangezien ik hier al in totaal een paar uur mee bezig ben geweest is het maar verstandig dat ik het heb gesplitst. Dus verwacht nog meer van mijn stash binnenkort!

X Renate

 

Een gedachte over “Make-up Stash: Eyes

  1. Wat heb je een heerlijke stash om te zien! Vooral veel mooie oogschaduw paletten! Het Naked 2 palette is toch wel een van mijn absolute favorieten, ik kan niet meer zonder ❤

Laat een reactie achter

