Wat ik nu zou willen doen!

Pfoeh, wat heb ik weinig tijd de laatste tijd. School neemt bijna al mijn tijd in beslag. Na veel te veel tussentoetsen meteen door naar de toetsweek. Ik heb dus genoeg om te doen. Nou is het niet zo dat ik echt elke dag de hele dag bezig moet zijn, maar ja ik heb nou eenmaal zo’n gave waardoor ik als nog niet toe kom aan de dingen die ik eigenlijk wil doen. Op het moment dat ik me voorneem om te leren ben ik zo’n 20% van die tijd ook aan het leren en de andere 80% besteed ik aan onzinnige dingen die los van elkaar weinig tijd kosten. Maar uiteindelijk ben ik daar opgeteld zo’n 2 uur mee bezig… Dus op het moment dat ik dan had mogen ontspannen, moet ik toch nog maar even aan school gaan zitten. Vervolgens kom ik dus niet toe aan die ene film of serie die ik eigenlijk had willen kijken.

Maar goed, in zo’n lange periode waarin ik eigenlijk aan weinig toe kom krijg ik ook wel heel veel zin om bepaalde dingen te doen. Deze dingen heb ik even op een rijtje gezet voor mezelf (zodat ik op het moment dat ik niks heb te doen, ook nog weet wat ik wilde doen) en ook voor jullie.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

1. Oude disneyfilms kijken
Ik heb zulke zware kriebels, eigenlijk al heel lang, om weet oude vertrouwde disney films te gaan kijken. Natuurlijk mijn all-time-favourite als de kleine zeemeermin, maar ook deze andere classics staan op mijn lijstje van te lang niet gezien. Dit zijn dan de dvd’s die we thuis hebben en ik graag wil zien, maar waarschijnlijk ook nog wel meer!

2. Hardcore Pokémon spelen
Ja, het is heel frustrerend als je hoort dat je broer het speelt en je weet dat als je het opstart je binnen no-time al weer een uur verder bent. Vanochtend mocht het van mezelf en ja hoor woosh 1,5 uur voorbij. Dat ga ik nu maar even niet meer doen, maar na de toetsweek, in de vakantie is het tijd! Dan mag ik het van mezelf opstarten en is het niet erg als ik een paar uur verder ben!

3. Mijn serie achterstand inhalen. 
Sommige series vind ik gewoon te leuk om mee te wachten (Glee, Vampire Diaries en Modern Family) en daar ben ik dan ook wel mee bij. Maar andere series lopen toch wel erg hoog op. Zo moet ik nog aan de nieuwe seizoenen van The Orignals en Revenge beginnen, gewoon nog geen zin in gehad, maar ook Pretty Little Liars negeer ik een beetje. Dus in de vakantie wordt het maar weer eens tijd om wat meer te gaan kijken.

SAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURES

4. Mijn make-up collectie vastlegen.
Dit wil ik al een tijdje gaan doen, maar ik weet dat als ik al mijn make-up wil gaan fotograferen dat ik wel even bezig ben. Ten eerste heb ik aardig wat, en ik ben op fotografie gebied niet snel te vrede. Een tijdrovende klus die ik al een tijd wil gaan doen, maar nu nog even niet aan toe kom. Nou zijn dit een paar oude foto’s maar ik wil nu ook een totaal beeld gaan geven!

5. Simsen!
Does this need explanation? I don’t think so. In elk geval is sims bij mij net als bij pokemon een spel waar je ongemerkt zo een paar uur verder mee bent.

6. Weer wat meer bloggen. 
Tja ik heb ten eerste een beetje inspiratiegebrek, maar ook kom ik er niet aan toe. Ik vind het al knap dat ik deze post in elkaar heb geflanst. Maar mijn blog staat ook op een wat lager pitje dan anders. Dat terwijl ik het wel nog steeds heel leuk vind.

Nou dit is dus alles wat ik wel wil doen, maar gewoon geen tijd voor heb! Nou laat ik maar weer verder gaan met leren want ik heb nog steeds een hoop te doen en inmiddels ook weer te lang niks gedaan.

X Renate

Een gedachte over “Wat ik nu zou willen doen!

Laat een reactie achter

