Hallo 2015!

Het nieuwe jaar is weer begonnen. Ik had eigenlijk gister deze post willen schrijven, zodat het ook echt op de eerste dag van het jaar online zou komen, maar daar was ik gister niet toe in staat. Niets ergs hoor, maar ik kan niet functioneren als ik extreem moe ben, wat ik gister ook was. Maar na een goede langen nacht kan ik nu wel schrijven!

Een nieuw jaar betekend voor veel mensen ook een nieuw begin, maar niet voor mij. Voornemens vind ik niet nodig, omdat ik blij ben met mijn leven en hoe ik mijn leven leef. Wel vind ik een nieuw jaar een mooie gelegenheid om te beginnen met het bijhouden van bepaalde dingen, zoals; uitlezen boeken, gekeken films, uitgespeelde spellen en bijzondere gebeurtenissen. Dit zal ik bijhouden op mijn blog op deze pagina onder de naam 2015.

Ik heb natuurlijk wel dingen die ik wil bereiken in het nieuwe jaar. Maar die zijn niet heel verrassend namelijk het halen van mijn VWO diploma en het halen van mijn rijbewijs. Verder zou ik niet weten wat ik echt in dit jaar wil doen. Van sommige dingen weet ik dat ze gaan gebeuren en er kunnen ook altijd weer andere dingen op mijn pad komen.

Dit hele jaar wordt anders dan voorgaande jaren, door de examens en de voorbereidingen daarop. En door alles wat er na de examens gaat gebeuren. Voor mij had het nog allemaal niet gehoeven, maar het is wel goed zo. Veranderingen zijn niet altijd even leuk, maar wel nodig.

Wat ik vooral hoop is dat 2015 net zo’n goed jaar voor me zal zijn als 2014 was. Genieten van elke dag, want de tijd gaat zo snel. Voor je het weet is het alweer 2016 (dit is zo gek). Ik ga er in elk geval mijn best voor doen, voor een top jaar, voor onvergetelijke herinneringen en voor heel veel fun!

X Renate

Laat een reactie achter

