New in: gekocht en gekregen

De afgelopen tijd heb ik toch best wel wat nieuwe spullen en dat heeft meerdere redenen. Als eerste doordat ik jarig ben geweest en door sinterklaas, maar ook heb ik zelf wat dingetjes gekocht en heb ik geluk gehad met een win actie en een lieve verassing.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Is deze knuffel niet adorable? Ik vind van wel! Aangezien ik al mijn nintendo game codes af sta aan mijn broer, was het nu de tijd dat ik ook een goodie mocht innen. Deze Yoshi knuffel is afkomstig van Club Nintendo, waar je leuke nintendo gerelateerde dingen kan bestellen van de punten die je krijgt bij elke nintendo game die je koopt. Toch wel fijn een broer die zo extreem into games is, want nu is deze uber schattige knuffel van mij. Ik had het niet gedacht maar het is toch nog best wel leuk om op je 18e een knuffel te krijgen!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Deze twee dvd’s kan ik nu ook weer aan mijn collectie toevoegen. The Fault in Our Stars is echt en heb ik van sinterklaas gehad en Frozen was een geintje van mijn vader en is ook dus gebrand. Wel beide hele leuke films waarvan het toch best leuk is om ze echt te hebben. (of bij Frozen dan een soort van echt 😉 ) Over The Fault in Our Stars had ik al een hele post geschreven nadat ik er in de bios was geweest en Frozen is gewoon een van de leukste animatie films die bestaat, ik kan dan ook niet voor niet de hele (oke bijna hele) soundtrack meezingen!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Folders door spitten kan nog wel eens nuttig, in de folder van de Blokker kwam ik een paar weken terug deze make-up organiser tegen voor maar 4 euro, ja echt waar. Normaal als je op internet zoekt betaal je toch al gauw minstens 15 euro voor zo’n ding, maar deze heb ik echt voor 4 euro. Ik heb hem dan ook snel gekocht, want mijn plank voor make-up begon toch al aardig vol te worden, met een steeds groter wordende collectie. Nu kan ik mijn poeders en lipsticks beter ordenen en ik kan er zelfs nog wat bij kwijt en op de plank had ik even tijdelijk ruimte gemaakt. Ja ik zeg had, want bij het volgende nieuwe ding zal je zien waarom.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ik had ruimte op die plank tot dat ik een mailtje in mijn mailbox zag dat ik deze producten had gewonnen van Teske, of eigenlijk totdat gister het pakket ook daadwerkelijk binnen kwam. Voor het eerst in mijn leven heb ik eens iets gewonnen en gelukkig voor mij is het ook meteen iets waar ik echt super super super blij mee ben. Ik kwam er achter tijdens een sleepover met Jeltje en ik kon het steeds maar niet geloven. Gelukkig was Jeltje daar om met mij de happiness te delen.
Het zijn echt stuk voor stuk zulke prachtige producten, ik moet alleen nog wel even en plekje voor de blushes en highlighter zien te vinden. Maar ook de paletten zijn prachtig en wat een pigment ook, echt geweldig. Hier ga ik zeker nog goed gebruik van maken! Ja ik ben echt zo blij met al deze pracht producten.Ik heb ook gewoon een zwak voor blush, highligher en oogschaduw!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Once you love Pokémon, you will always love Pokémon! Dus Pokémon Alpha Sapphire is mijn nieuwste game aanwinst. Ik heb er nu ongeveer zo’n 20 uur in gestoken en heb daarmee al 6 badges, ik hoop wel dat het nog even gaat duren voordat ik hem uitspeel, want het gaat nu wel erg hard. Maar eighter way i love it, en voor alle Pokémon lovers met een 3DS, neem de moeite want het is net zo gaaf, misschien nog wel gaver dan X en y!

Dit is niet alles wat nieuw is, maar ik vind de rest niet interessant genoeg om te delen of ik ga het gewoon niet laten zien. Dat laatste is bij een heel lief cadeautje, waarbij ik allemaal foto’s op instagram formaat heb gekregen van mijn lovies friends ❤ Maar ja ik ga niet zomaar hun gezichten op mijn site zetten, maar ik wilde het wel nog even noemen! Ik heb er ook met een deel al mijn kast mee onder geplakt.

Dit waren de leukste van mijn nieuw verkregen spullen. Ik vond het wel eens leuk om op deze manier ook wat dingen onder de aandacht te brengen. Ik ben met allemaal heel erg blij, maar het meeste met de gewonnen producten!

X Renate

2 gedachtes over “New in: gekocht en gekregen

Laat een reactie achter

