Van de laatste tijd #2

Het is al weer tijd voor een nieuwe post vol met nieuwe ontdekkingen en favorieten. Voor het grootste deel andere categorieën dan de vorige keer, omdat ik van het ene geen recentelijke favoriet heb en van andere dingen juist weer wel. Dus hierbij de dingen die ik de laatste tijd vaak gebruikt, gedragen, geluisterd, gespeeld en gekeken heb.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Tool:
Voor mijn verjaardag heb ik de welbekende 217 blending brush van mac gekregen. Ik had er al zo veel goede reviews van gelezen, maar nu kan ik ook zelf zeggen dat het echt een topper is. Blenden gaat zo veel sneller nu ik gewoon een goede kwast heb. Ja ik kan niet meer zonder. Stiekem vind ik de foto die ik heb gemaakt ook best wel heel erg goed gelukt en zelfs wel professioneel ogen.

Game:
Als er een spel is dat de afgelopen tijd heel veel heb gespeeld is het wel de Sims 3. Ik heb hem in de herfst vakantie aangeschaft en heb er zeker geen spijt van gehad. Ik heb nog lang niet alles geprobeerd, dat komt ook omdat het niet heel verstandig was geweest om heel veel meer te spelen. Maar ik vind het wel echt geweldig. Het is een hele verbetering, want eerst hadden wij alleen nog maar Sims 1 in huis.

muts

Essential:
Als in deze kou je elke ochtend een half uur naar school moet fietsen is het toch wel een must om je in te pakken. Daar helpen deze heerlijke mutsen bij. Wat ik nog het leukste van deze mutsen vind is dat ik ze niet heb gekocht en dat je ze niet eens kan kopen. Deze mutsen zijn namelijk alle drie door mijn oma gebreid. Ik vond het zo knap en goed dat ik het eerst niet geloofd, maar ze heeft ze toch echt zelf gemaakt. Vandaar dat ik er ook meteen 3 heb.

Films:
De meeste mensen zullen wel mee hebben gekregen dat Veronica in november alle Harry Potter films hebben uitgezonden, dat is ook de reden dat ik zelf de films ook weer opnieuw aan het kijken ben. Ik heb ze niet op tv gekeken, omdat ik gek word van de reclames en het veel chiller vind om op mijn eigen tijd weer een film te kijken. Ik ben nu bij de 5e film en ik vind het heerlijk om ze weer even allemaal te zien, ook omdat ik toch best wel veel weer ben vergeten.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Make-up:
Na al heel lang te hebben geoogd op deze highlighter heb ik hem dan uiteindelijk toch gekocht en ik vind hem heerlijk. Ik moet er nog wel even wat mee spelen, want voor mijn gevoel veranderd mijn gezicht in een discobal als ik m op heb, maar gelukkig doet poeder wonderen. Het is een pracht highlighter en het is fijn om nu ook een cream highlighter in mijn stash te hebben. En eerlijk gezegd, je kan nooit te veel highlighters hebben 🙂

Muziek:
Ik vond haar muziek al lekker catchy, maar nu kom ik er niet meer onder uit. Ariana Grande is een van mijn nieuwe ontdekkingen.  Ariana heeft echt een hele unieke stem waar ik steeds meer van ben gaan houden. Haar laatste album My Everything heb ik de laatste tijd vaak geluisterd and i love it. De nummers: Why Try, Love me Harder en Just a Little bit of Your Heart zijn mijn favoriete, naast de welbekende liedjes Problem en Break Free die ik ook heerlijk vind. Een aanrader!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Sieraad:
Ik heb nu al zo’n 6 jaar 2 gaatjes in beide oren, en in mijn zogenoemde tweede gaatje altijd een paar kleine oorbellen zitten. In mijn eerste gaatje droeg ik of niets of grote oorbellen waarmee slapen onmogelijk is. Maar sinds de laatste paar maanden ben ik al die grote oorbellen een beetje zat geworden. Dus toen droeg ik steeds helemaal niets en besloot ik maar om mijn eerste gaat op te vullen. Toen kwam ik deze verdwaalde oorbellen tegen, die je hierboven ook rechts ziet, in mijn sieraden kist en aangezien ze van echt zilver zijn kan ik ze gewoon elke dag dragen. Een goede herontdekking!

Dit zijn mijn toppers van de afgelopen tijd en ik zal er nog wel even van blijven genieten.
X Renate

Laat een reactie achter

