Verjaardagslook

Afgelopen week was ik jarig en daar hoort natuurlijk de gelegenheid bij om mezelf eens even helemaal op te doffen. Nou heb ik op mijn verjaardag zelf niet de tijd gehad en genomen om foto’s te schieten, maar vandaag kon dat wel. Dus mijn verjaardagslook tijdens het vieren voor familie. Overigens komt deze look wel heel erg over een met wat ik op mijn echte verjaardag droeg.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Outfit:
Ik droeg deze prachtige blouse van Superstar. Ik heb hem al een paar maanden in huis, maar gewacht met dragen tot deze dag. En ik droeg een Jegging van de C&A van het merk Clockhouse. Niet de meeste complexe outfit, maar wel speciaal genoeg. Qua accessoires hield ik het beperkt tot de sieraden die ik elke dag al draag; mijn ring en oorbellen. Schoenen zijn niet echt relevant doordat ik toch gewoon of op sloffen of op sokken heb gelopen.

bday

Make-up Look:
Ik besloot om voor goud te gaan en heb daarom weer mijn Naked 2 tevoorschijn gehaald. Voor het eerste kon ik de Mac 217 blending brush gebruiken, die ik ook heb gekregen voor mijn verjaardag. Verder een dupe van de mooiste blush ter wereld (Sleek Rose Gold) en vandaag wel wat foundation door een niet zo’n zuivere huid op het moment.

Gebruikte Make-up:

  • Max Factor Face Finity in Nude 47
  • Essence Coverstick in 05 Matt Beige
  • Essence Mattifying Compact Power in 04 Perfect Beige
  • Sleek Blush: Rose Gold
  • Urban Decay Primer Potion
  • Urban Decay Naked 2 ~ Half Baked, Snakebite, Blackout, Busted, Foxy & Bootycall
  • Fashion Make-up Eyeliner
  • Etos Hypoallergeen Mascara
  • Esscence lash and brow gel

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Nagellak:
Niet het grootste detail, maar ik vond het wel leuk om deze ook te vermelden. Ik droeg deze donkere paars / aubergine kleur (ik heb eigenlijk echt geen idee of dit ook klopt). Hij is van Catrice wat je ook kan zien en het is de kleur 59 First Class Up-Grape. Ik vind erg mooi!

Verder heb ik alleen mijn haar even opgepept met wat droogshampoo, maar verder valt het altijd zo. Als parfum droeg ik Purr van Katy Perry, mijn lievelings luchtje. En het is al zeldzaam genoeg dat ik uberhaubt een luchtje draag.

Dit was mijn verjaardagslook!
X Renate

Een gedachte over “Verjaardagslook

Laat een reactie achter

