Kleine dingen die me opvrolijken

Ondanks dat de laatste paar weken ontzettend stressvol, druk en zwaar zijn geweest, zijn er toch nog dingen waar ik echt vrolijk van word. Van het ene veranderd mijn mood voor 5 minuten, maar er zijn ook dingen waar ik de rest van de dag nog kan nagenieten!

Dit is mijn lijstje met kleine dingen waar ik toch even of wat langer heel blij en vrolijk van kan worden:

  • Kei hard mee zingen met mijn favoriete nummers! I just love singing.
  • Het kijken van een nieuwe aflevering van een van mijn vele series.
  • Het moment dat ik een tutorial kijk en er aan herinnert word dat er ook mensen zijn die wel elke dag hun wenkbrauwen moeten bij tekenen.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

  • Een weekend waarin ik echt helemaal niets hoef of moet doen.
  • Heerlijk in bed liggen me realiseren dat ik er nog niet uit hoef.
  • Een middagje besteden met mijn lieve neefje en nichtje, die op me af rennen als ze me aan zien komen en keihard schreeuwen: ‘Oma, kijk Kenate is er’. Ja ze kunnen de R niet zo goed uitspreken.
  • Met weinig moeite een hoog cijfer halen.
  • En dat ik sowieso goede cijfers haal zonder alles tot in de puntjes voor te bereiden.
  • Stiekem al naar kerstmuziek luisteren.
  • Elke lieve reactie die ik op en over mijn blog krijg!
  • Als mijn haar heel erg leuk valt, maar dan is het altijd avond of vlak voor ik moet gaan fietsen.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

  • Het gezelschap van onze poes die nu ze ouder wordt steeds vaker wil knuffelen en de afgelopen week al meerdere keren (ik denk ongeveer 4x) op mijn schoot heeft gelegen. Iets wat hiervoor erg zeldzaam was.
  • De kruidvat binnen lopen en in een rechte lijn naar de make-up toe.
  • En het trotse gevoel als ik de kruidvat weer uitloop zonder iets gekocht te hebben (dit gebeurt niet vaak).
  • Een hele harde lachbui met vriendinnen of familie.
  • Momenteel van warme chocomelk met speculaas.SAMSUNG CAMERA PICTURES
  • Disney soundtracks!
  • Dat Mockingjay bijna uit is!
  • Op hakken lopen.
  • Een gemeend complimentje krijgen.
  • Het moment dat ik mijn nagels heb gelakt en ze niet meteen heb verpest, al gebeurd dit altijd nog in de paar uren die volgen.
  • Een mooie foto maken zonder het eerst 50x te laten mislukken.
  • De vooruitzichten van de examenreis!!

Zo dat was mijn lijstje met dingen waar ik even vrolijk van word. Die heb ik nodig, want morgen begint voor mij de toetsweek. Misschien dat ik in het weekend nog wat zal schrijven, als ik gebrek aan concentratie heb net zoals het moment dat ik dit aan het schrijven ben. Maar ik hoop het niet. Voor mij is het uit kijken naar volgende week dinsdag, want dan is de toetsweek voorbij en is het ook meteen mijn verjaardag. Wow, ik ben gewoon over een week en een dag 18 jaar! Gelukkig ga ik het vieren met mijn lieve vrienden en later ook nog met familie!

X Renate

2 gedachtes over “Kleine dingen die me opvrolijken

Laat een reactie achter

