Van de laatste tijd #1

Vandaag ga ik met jullie delen wat mij de laatste tijd heel goed bevalt, wat ik graag kijk en luister en wat ik veel heb gebruikt of gedragen. Eigenlijk een soort van combinatie van recentelijke favorieten.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Nagellak: Deze nagellak van Loreal heb ik echt weer herontdekt. Met twee laagjes geeft het een prachtig licht effect en daarom heb ik hem al meerdere keren op mijn nagels gedaan. Echt een mooi kleurtje om nog even in de zomer trend van pastel te blijven. Over een paar weken ga ik pas de donkere kleurtjes weer op zoeken.

Muziek: De laatste tijd luister ik weer heel vaak naar Kelly Clarkson, ik blijf haar muziek gewoon heerlijk vinden. Bij muziek gaan het bij mij altijd in fases. Het ene moment luister ik naar het ene en de week erna weer naar het andere. Nu is Kelly Clarkson weer aan de beurt. Heerlijk om even mee zingen met de oude maar toch heerlijke nummers als I Do Not Hook Up, Behind These Hazel Eyes, Never Again en nog veel meer.

SAMSUNG CAMERA PICTURESBoek: de laatste week lees ik voor het slapen steeds weer een hoofdstukje uit Happy Life, van Mascha of course. Het is een leuk boek, de verhaaltjes zijn vooral voor jongere meiden erg leerzaam en ook erg vermakelijk. Je kan er vooral veel tips uit halen en Mascha deelt haar ervaringen. Wat wel jammer is, zijn de spelfouten en veel zinnen zien er zo uit: woord.Zin. wat ik dus bedoel is dat er vaak tussen zinnen een spatie ontbreekt. Het is leuk om te lezen, maar ik zou hem eerder van iemand lenen dan echt zelf aanschaffen.

Serie: Zoals ik in mijn vorige post al zei, heb ik eindelijk een nieuwe serie gevonden. Devious Maids is een heerlijk comedy! Ik ga even niet vertellen waar het over gaat dan moet je maar even de trailer opzoeken. Het is in elk geval een grappige, leuke serie. Ik ben nu bij aflevering 7 van seizoen 1. Maar als het even kan kijk ik met liefde nog een aflevering. Zo hoop in de komende 2 weken te overleven tot dat alles weer terug komt. ik heb nog 1,5 seizoen te gaan. Het zijn ook maar 13 afleveringen per seizoen dus dat komt wel goed.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Make-up: Een opvallend goede aankoop is het Pretty Pastels Palette van MUA. Hij is nu helaas bijna uit elke kruidvat verdwenen, maar misschien met een beetje geluk vind je hem nog, ik zag hem woensdag nog in Utrecht liggen. Ik heb het palette voor €2,50 op de kop getikt en het is perfect voor iets minder opvallende ooglooks met kleur. Ik heb dan ook al redelijk goed geëxperimenteerd met meerder kleuren.

Beste aankoop: dit is met 100% mijn Camera. Zoals je hier ook weer ziet, maar ik tegenwoordig ook foto’s. Ik ben goed aan het experimenteren geweest en ik heb eindelijk de beste manier gevonden voor foto’s van ooglooks. Nog even een paar erbij en dan komt die blog post er aan. Voor de mensen die het willen weten ik heb de Samsung  WB200F, niet de beste camera die er bestaat, maar hij biedt mij voldoende opties en ook kwalitatief mooie foto’s. En op dat gebied ben ik erg kritisch.

Dit zijn de dingen van de laatste tijd. Als ik over een tijdje weer andere recentelijke favorieten heb verzameld, zal hier een vervolg op komen. Er kunnen dan andere dingen worden benoemd en waar wat categorieën van vandaag afwezig zijn.

X Renate

Laat een reactie achter

