Waar blijven de series?

In mei hield alles er mee op. Echt alles! En pas eind september en begin oktober gaat alles weer verder. Dat zijn gewoon 4 maanden zonder deze series. 4 MAANDEN, ik heb het bijna overleeft, maar toch wel nauwelijks. Ik verveel  me zwaar, wat leidde tot een zoektocht naar een nieuwe serie. Die heb ik uit eindelijk gevonden, namelijk Devious Maids, maar daar ga ik het vandaag niet over hebben.

Waar ik het wel over ga hebben is alles waar ik excited voor ben, dus welke series heb ik zwaar gemist en waarom. Ook wat mijn verwachtingen zijn en waar in nieuwsgierig naar ben. Kort samengevat ik kan niet meer wachten, het duurt me te lang.

Dus, ik kan niet meer wachten tot….

* LET OP! Omdat ik niet kan wachten op het vervolg ga ik het hebben over dingen die aan het eind van het laatste seizoen zijn gebeurt. Als je geen voor informatie wil hebben lees dan niet verder! *

… we eindelijk frozen te zien krijgen. Al had Once Upon a Time niet een groot open eind, kan ik als nog niet meer wachten. Ook de vriendinnen die ik heb aangestoken met deze serie, houden het niet meer. Elke nieuwe foto of filmpje delen we met elkaar en we hebben ongeveer elke theorie al besproken over hoe het verder gaat. Just too excited.
Van de foto’s vind ik Elsa een beetje tegenvallen qua uiterlijk, Anna vind ik wel oké en Kristoff is gewoon een onmogelijk personage om een geschikte acteur voor te vinden. Het zal natuurlijk mooier blijven in de animatie, maar misschien verandert mijn mening over de acteurs nadat ik ze heb zien acteren. En ik hoop ook dat dat gaat gebeuren.
Veder ben ik ook erg benieuwd hoe de relatie van Hook en Emma zal uitpakken, ik hoop goed! En hoop ik dat Hood en Regina toch voor elkaar kiezen, anders heb ik een vriendin die heel hard moet huilen. And I’m not prepared for that.

… Damon en Bonnie weer tot leven komen. Oké, oké, dit is misschien een beetje te voorbarig, maar het blijft the Vampire Diaries. Ze kunnen Damon gewoon niet dood laten zijn. Het kan en mag gewoon niet. Niet Damon, als het Stefan was geweest no problem, maar Damon vermoorden is gewoon niet oké! Om wie moet ik dan lachen en kwijlen en grijnzen en weet ik veel wat nog meer. Julie Plec (schrijfster van de serie) moet maar even gaan oppassen want er gaan veel boze fans komen als er geen manier zal zijn om Bonnie en vooral Damon terug tot leven te laten komen.
Veder vind ik het dan wel weer echt leuk dat Alaric wel weer leeft en ook de preview heeft mij erg nieuwsgierig gemaakt. Ook wil ik wel weten wat de nieuwe verhaallijn gaat worden. De vorige hoofdverhaallijn vond ik nogal tegenvallen, maar ik weet dat ze het wel kunnen! Nog even wachten tot 3 oktober en dan kunnen we weer genieten.

The Originals weer komen. Ik hou van die serie, al vond ik de verhaallijn waar het 2e seizoen op door zou gaan een beetje tegenvallen. Stomme weerwolven, nu zijn we de baby kwijt en nog meer ellende. Ook Michael vind ik niet leuk. Maar toch kan ik niet wachten om te zien hoe Elijah en Klaus zich hier uit gaan redden. En Hayley als badass Hybrid te zien. Ook al de andere personages heb ik gemist, van de soms irritante Camille tot aan de adorable Davina.
Ik hoop dat Hayley en Elijah eindelijk een relatie beginnen en dat we ook nog zien hoe het met Rebekah en de baby gaat. The Originals is gewoon een geweldig goede serie en ik wil dat het weer verder gaat!

… ik weer kan genieten van Awkward. Niet omdat het te spannend was, maar omdat het gewoon zo’n leuke en ontspannende serie is! Awkward is de eerste die weer begint en als die is begonnen komt de rest er ook weer aan. Het is een heerlijke, vermakelijke en grappige serie. Ideaal om even te ontspannen!

Kortom ik wil weer series kunnen kijken, lekker ontspannen en weten hoe het verder gaat. Ik vind het niet eerlijk dat het zo lang heeft geduurd en dat het nog steeds niet zo ver is. Laat het maar vast eind deze maand zijn!

X Renate

2 gedachtes over “Waar blijven de series?

  1. Ik kijk geen van deze series, maar alsnog zijn er wel een paar nieuwe seizoenen waar ik op wacht. Gelukkig heb ik Under The Dome en Suits gehad om me door de zomer heen te helpen, maar bij Suits kan ik nu al niet meer wachten op het nieuwe seizoen en die komt pas volgend jaar! AAAARRRGGGHHHH!!! :p

Laat een reactie achter

