2 maanden, school en verveling

Wauw al weer twee maanden een blog en bijna 20 blogpost verder. Dat vind ik toch best een prestatie van mezelf. En het bewijst dat ik deze blog niet voor niets ben begonnen. Nog steeds schrijf ik met liefde en ik maak nu ook foto’s voor posts. Mijn blog word redelijk bezocht, ook mede doordat mijn vriendinnen er van weten en dat voelt toch ook wel fijn. Het was voor mij in eerste instantie niet het doel om bezoekers te trekken, maar juist om bepaalde zaken van me af te kunnen schrijven en ook ter vermaak in de vakantie. Nu schrijf ik al meer in de vorm dat jullie dit ook echt lezen en hou ik mijn statistieken toch net iets meer in de gaten.

Naast voor mij bekende personen, zijn er toch ook voor mij onbekende personen op mijn blog geweest. Zij kwamen meestal via reacties die ik op andere blog heb achter gelaten. Wat ik ook heel erg leuk vind zijn de positieve reacties. Van mensen die ze op deze blog zelf achter laten en van vriendinnen in Real Life. Nee ik blijf zeker door bloggen. Maar nog niet met structuur, ik wil gewoon iets kunnen plaatsen zonder dat er druk op komt te staan. Ik wil het nog wel een hobby houden.

Goed dan verder over mij. School, al weer twee weken heb ik er op zitten. Twee weken waarin in elke les het woord examen wel valt, de eerste toetsen al weer geplant staan en iedereen hem strest voor zijn pws. Van dat laatste word ik persoonlijk nogal gek. Over een maand moet de eerste versie al af zijn. Over één maand! Niet heel fijn als je pas net met zekerheid je hoofdvraag hebt vastgesteld, die misschien nog wel 10x gaat veranderen. Maar goed, bij elk team hoor ik wel andere problemen en heel eerlijk ik word er kneiter gek van! Van mij mag het pws worden afgeschaft, het is alleen maar ellende. Elk gesprek gaat er over, ’s avonds kan ik niet slapen omdat ik maar steeds weer een andere idee krijg over wat we nu weer verkeerd doen of wat anders moet en de deadline is gewoon veel te snel. Nou is het bij ons op school ook vervroegt, maar dat hadden ze wel iets beter mogen uit plannen, want bijna iedereen loopt zwaar achter, inclusief ik…

Ik wou dat het eind september was, dan beginnen al mijn favo series weer. Nu heb ik gewoon werkelijk niks om te kijken. Ik volg dan wel veel mensen op youtube, maar daar ben ik met een kwartiertje meestal ook al weer klaar mee. Ik zoek al ruim 3 weken een nieuwe serie om te volgen, maar zonder succes. Dat is het nadeel van zoveel series kijken, op een geven moment heb je alles wat leuk is al gezien. Deze verveling resulteert wel in het op pakken van oude hobby’s, zo heb ik weer oude games gespeeld en had ik dit weekend mijn keyboard weer eens opgegraven. Letterlijk, want hij heeft ook de functie als kleding opslag plaats. Keyboard wil ik toch maar weer gaan op pakken, noten lezen en akkoorden ben ik al weer helemaal kwijt. Dus motivatie om weer te gaan spelen!

Goed weer een erg onsamenhangende update. Nu ga ik naar beneden want het is 19.00u en ik heb honger. Tijd voor avond eten.
X Renate

Laat een reactie achter

