Daily Make-up products

Vandaag laat ik mijn dagelijkse make-up producten zien. Ik draag bijna elke dag wel op z’n minst mascara, dat zijn dagen dat ik haast heb of gewoon geen zin. Maar meestal draag ik net iets meer, voor mijn daily routine gebruik ik de volgende erg geliefde producten:

Etos Hypoallergeen MascaraSAMSUNG CAMERA PICTURES

Dit product gebruik ik echt elke dag, deze mascara is voor mij perfect. Ten eerste omdat ik eczeem heb op mijn linkerooglid, deze mascara is bedoeld voor gevoelige ogen. Ten tweede omdat deze mascara mijn wimpers nog beter laat uit komen en als laatste omdat de mascara de hele dag goed blijft zitten. Dit is mijn eerste verpakking, de tekst is er ook al bijna helemaal vanaf. Ik ga ook binnenkort een nieuwe halen omdat hij nu ook echt bijna op is.

Essence Lash & BrowSAMSUNG CAMERA PICTURES

Dit is de wenkbrauwgel die ik dagelijks gebruik. Ik had eerst de gel van hema, maar die hield mijn wilde wenkbrauwen niet getemd. Als nog stonden de haartjes alle kanten op. Dit is met die van essence al minder, maar nog steeds zijn er koppige haartjes die niet op hun plek willen blijven. Maar ik maak producten graag op, dus dan maar iets wildere wenkbrauwen.

Essence Gel Eyepencil WaterproofSAMSUNG CAMERA PICTURES

Dit potlood gebruik ik om op mijn bovenste waterlijn een zwart lijntje te zetten. Dit laat je wimpers voller lijken en ik vind het een mooi effect. Over dit potlood ben ik goed te spreken. Het blijft erg goed zitten en is zeker waterproof. En dat voor nog geen 3 euro. Een top aanwinst voor mijn collectie.

Essence Stays no Matter What eyepencil & ShadowSAMSUNG CAMERA PICTURES

Man wat hou ik van deze potloden. Ik draag ze meestal als lijntje boven mijn wimpers, maar soms verwerk ik ze in een ooglook. Als lijntje zijn ze voor mij te gek. Ik ben niet zo van de vloeibare eyeliners, maar deze potloden vind ik wel erg fijn werken en ook nog mooi. Vooral de twee bruine potloden pak ik vaak. De grijze ook regelmatig en de turquoise toch iets minder.

Catrice Prime and Fine eyeschadow BaseSAMSUNG CAMERA PICTURES

Ook al gebruik ik niet dagelijks oogschaduw, gebruik ik wel een primer. Mijn oogleden worden snel vettig en daarom zelfs de essence stays no matter what blijft bij mij niet goed zitten zonder de primer. Vandaar als ik een van de potloden als lijntje draag, ik er wel primer onder draag. Ik vind dit zeker niet de prettigste primer, zo heb ik ook proefjes van de primer potion van Urban Decay, die bij het Naked 2 palette zaten. Maar ook dit product ga ik gewoon netjes opmaken.

Flormar mono eyeshadowSAMSUNG CAMERA PICTURES

Deze mono oogschaduw is toch wel een van mijn beste aankopen. Dagelijks is deze matte witte kleur te vinden op mijn wenkbrauwbot. Hij is perfect als highlighter! Ik draag op mijn wenkbrauwbot altijd matte oogschaduw. Ik vind met shimmers gewoon niet mooi bij mezelf. Toen ik deze witte mono tegenkwam met ook nog eens 50% korting was ik meteen verkocht!

Elf Baked blush in Pinktastic of MUA Undress Your Skin Highlighter SAMSUNG CAMERA PICTURES

Omdat ik niet dagelijks foundation draag vind ik blush vaak net iets te heftig. Daarom zijn deze twee producten ideaal. Een mooie glans zonder dat je extra roze wangen krijgt. De Elf blush is dan wel een blush, maar qua uiterlijk vind ik het meer een highlighter. Dit is naast Sleek Rose Gold mijn favoriete Blush, die ik in mijn bezit heb! De MUA highlighter is ook erg mooi en net iets subtieler, meer glans en minder glitter. Allebei de producten draag ik graag

Dit zijn de producten die toch wel redelijk dagelijks gebruik, ik draag zoals je misschien al op viel niet dagelijks foundation. Ik vind niet dat mijn huid dat dagelijks nodig heeft, maar soms draag ik wel foundation als ik het nodig vind. Een ooglook vind ik ook leuk om te maken, maar door mijn eczeem is dit voor mij geen dagelijkse optie.

X Renate

Een gedachte over “Daily Make-up products

Laat een reactie achter

