Recent gespeeld

Ik hou best wel van gamen, niet alleen de welbekende facebook spelletjes, maar ook aardig veel op mijn geliefde 3DS. Ook een aantal app games vind ik erg vermakelijk. Vandaag wil ik met jullie delen welke spellen ik de laatste tijd veel speel. Met deze games heb ik me deze vakantie vermaakt:

Animal Crossing: New Leaf ~ 3DSSAMSUNG CAMERA PICTURES

Dit spel speel ik al sinds het vorig jaar in juni uitkwam, met de meeste spellen heb ik fases. Het ene moment vind ik het ene weer leuker dan het andere. Animal crossing was deze zomer weer aardig aanwezig in mijn leven. Vooral op vakantie heb ik het dagelijks gespeeld. Ik vind het een heerlijk spel.
In Animal Crossing: New Leaf ben jij de burgemeester van je eigen stadje. Je bent bezig met vooral geld verdienen (dit doe je meestal door te vissen, insecten te vangen, fossielen verzamelen en deze weer te verkopen). Van dit geld kan je je huis uitbreiden en interieur en exterieur kopen. Verder heb je nog villagers die je soms de gekste dingen vragen of gewoon een simpel spelletje verstoppertje met je willen spelen en zo zijn er nog veel meer dingen die je kan beleven.
Tot nu toe heb ik elke versie van Animal Crossing veel gespeeld, maar dit is toch wel mijn favoriete versie. Het eiland en mainstreet vind ik leuke toevoegingen en ook het burgemeesterschap is een leuke vernieuwing ten opzichte van eerdere delen.

Kirby Triple Deluxe ~ 3DSSAMSUNG CAMERA PICTURES

Ook Kirby Triple Deluxe is een spel wat ik deze zomer heb gespeeld. Kirby is ook al langer een favoriet van mij. Deze nieuwe versie is zoals de oude Kirby die we nog kennen van de Gameboy alleen dan mooier.
In Kirby Triple Deluxe is King DeDeDe ontvoerd en moet je de dreamstalk helemaal beklimmen om hem te redden. Dit doe je door de verschillende werelden uit te spelen. Momenteel zit ik in wereld 4, puur omdat ik nog niet de tijd heb genomen om heel veel verder te komen. Zoals in elke Kirby zit ook in dit spel het zuigelement, ofterwijl je zuigt je tegenstanders op en van sommige krijg je daar speciale krachten van. Hierbij zijn er 21 verschillende krachten, waarvan sommige nieuw en sommige al vanuit de eerste Kirby. De nieuwe Hypernova kracht waarmee je hele grote objecten kan opzuigen vind ik ook een leuke toevoeging. Ik ga zeker nog mijn best doen deze game uit te spelen.

Hungry Cat Picross~ Android & iPhoneSAMSUNG CAMERA PICTURES

Als laatste wil ik Hungry Cat Picross delen. Dit is een spelletje wat ik speel al ik me verveel. Eerst was ik met een gewoon picross spel begonnen, maar na de makkelijke levels gehaald te hebben werden te moeilijke te moeilijk om even binnen 5 minuten te halen. Via mijn broer kwam ik op deze picross variant uit. Deze werk met kleurtjes en zo krijg je in kleur figuurtjes. Er zijn puzzels genoeg om er zoet mee te blijven. Even heerlijk je hoofd buigen over deze puzzels. Ook een leuk onderdeel vind ik de tuesday grids. Dit zijn 9 plaatjes die samen een grote afbeelding vormen. Elke dinsdag is hiervan een nieuwe puzzel, zo blijft het ook nog interessant als je alles al hebt gemaakt.

Dit zijn 3 de games die ik het meest heb gespeeld deze vakantie. Als ik weer een aantal spellen heb om een combinatie overzicht van de maken komt deel 2 van deze rubriek online.

X Renate

Laat een reactie achter

