1, 2, 3 test

Ongeveer een week geleden vertelde ik al in een update over mijn nieuwe camera. Sinds ik die heb gekocht heb ik er al flink wat foto’s mee gemaakt. Voordat ik echt specifiek foto’s voor deze blog ga maken wil ik eerst even uit proberen hoe het er uit ziet. Dit is dus ook een testpost, dus bij deze een aantal foto’s die ik de afgelopen week heb gemaakt.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES
De kat des huizes, deze foto is met flits gemaakt.
Speciaal effect dat twee foto's aan elkaar verbind
Speciaal effect dat twee foto’s aan elkaar verbind

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Een van de filters die ik kan toevoegen. Dit is een deel van mijn huis met het cartoon filter, ik vind het een leuk effect

Dit is een kleine verzameling van de foto’s die ik heb gemaakt. Ik ben echt heel erg blij met mijn nieuwe camera en ik zal zeker eigen foto’s gaan maken voor deze blog 😀

X Renate

 

3 gedachtes over “1, 2, 3 test

Laat een reactie achter

